به گزارش اداره کل اطلاعرسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، اکتاوینو علی مودین سفیر جمهوری اندونزی در ایران بعد از ظهر امروز - سهشنبه - در پایان ماموریت خود با محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و خداحافظی کرد.
اوکتاوینو علی مودین سفیر فوق العاده و تام الاختیار اندونزی در جمهوری اسلامی ایران کار خود را از۲۴ دی ماه سال ۹۴ شروع کرده بود.
منبع : ایرنا



