ووشوکاران ایران در بخش تالوی مردان و زنان از فردا دوشنبه یکم تیرماه نخستین مرحله اردوی آماده سازی خود برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در اندونزی را به مدت دو هفته آغاز خواهند کرد" />

سه شنبه 02 تير 1405 - Tue 23 Jun 2026
|ف |
| | | |
کد خبر: 3898
تاریخ انتشار: 31/خرداد/1394 - 12:17

اردوی تیم ملی ووشو از فردا آغاز می‌شود

پایگاه خبری حامیان ولایت/ورزشی:

ووشوکاران ایران در بخش تالوی مردان و زنان از فردا دوشنبه یکم تیرماه نخستین مرحله اردوی آماده سازی خود برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در اندونزی را به مدت دو هفته آغاز خواهند کرد

اردوی تیم ملی ووشو از فردا آغاز می‌شود

 به نقل از سایت فدراسیون ووشو، ووشوکاران ایران در بخش تالوی مردان و زنان از فردا دوشنبه یکم تیرماه نخستین مرحله اردوی آماده سازی خود که به مدت دو هفته به طول می انجامد را آغاز خواهند کرد.

رضا خلف زاده، امیرمحمد رضایی، طاهر قاسمی، مصطفی حسن زاده، فرشید اسدیان، سامان احمدی، علی وطن خواه، مهدی مختارپور، فرشاد عربی، محسن احمدی، نوید مکوندی و ابراهم فتحی ارگانی، اردونشینان تیم ملی تالوی مردان هستند.

"هو جین چائو" به عنوان سرمربی به همراه توحید اسدیان، هادی غمخوار و احسان پیغمبری هدایت این نفرات را برعهده دارند.

در بخش زنان نیز، حمیده برخور، فاطمه حیدری، محبوبه کریمی، مهسا دهقان، هانیه رجبی و زهار کیانی حضور خواهند داشت که زیر نظر الهام صادقی و راضیه حاجی زاده تمرین خواهند کرد.

اردوهای تیم ملی ووشو در بخش ساندا نیز از اول مردادماه آغاز خواهد شد.

تیم ملی ووشوی ایران خود را به منظور حضور در رقابت های قهرمانی بزرگسالان جهان که آبان ماه به میزبانی جاکارتای اندونزی برگزار می شود، آماده خواهد کرد.

مرتبط ها
نظرات بینندگان
نظرات شما