کاربرفضای مجازی در توییتر نوشت: باجناقم یک شاهپرست به تمام معناست. به هیچ عنوان با سیاستهای نظام و اهداف جمهوری اسلامی موافق نیست. دیروز بهش گفتم نظرت در مورد افزایش واردات واکسن توسط رئیسی چیه؟! برای اولین بار ازش شنیدم که به مسئول جمهوری اسلامی گفت: دمش گرم!