سه شنبه 02 تير 1405 - Tue 23 Jun 2026
|ف |
| | | |
کد خبر: 232804
تاریخ انتشار: 21/فروردين/1400 - 17:28
پس از منفی شدن تست؛

اعزام فرجی و آقایی به هند

دو مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پس از بهبودی کامل و منفی شدن تست، عازم هند خواهند شد.

اعزام فرجی و آقایی به هند

به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» به نقل از ایسنا، تیم فوتبال پرسپولیس درحالی عازم هند شد که دو مدافع خود را به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار نداشت.

در همین باره هم شایعه شد که سعید آقایی و فرشاد فرجی از لیست گل‌محمدی برای سه دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا خط خورده‌اند و پرسپولیس را در این بازی‌ها همراهی نخواهند کرد.

با این حال، یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کرد پس از منفی شدن تست کرونای سعید آقایی و فرشاد فرجی، این دو بازیکن عازم هند می‌شوند تا به پرسپولیس بپیوندند.

نظرات بینندگان
نظرات شما