جمعه 05 تير 1405 - Fri 26 Jun 2026
  • خلیل‌زاده در تیم منتخب دور دوم گروهی + عکس

  • فیلم/ حال و هوای تهران در روز تاسوعا

  • گل‌های روز سیزدهم جام جهانی ۲۰۲۶ / فیلم

  • قیمت طلا و سکه امروز ۳ تیرماه ۱۴۰۵

  • توافق ستاره استقلال برای تمدید قرارداد

  • قالیباف باکو را به مقصد تهران ترک کرد

  • دیدار قالیباف با علی اف +عکس

  • اسرائیل از حمله هوایی به لبنان خبر داد

  • پایان دادگاه نتانیاهو بعد از ۹۸ جلسه

  • پول‌های آزادشده ایران کجا خرج می‌شود؟

  • اعلام زمان از سرگیری مذاکرات فنی اسلام‌آباد

  • برنامه بازی‌های روز پانزدهم جام جهانی ۲۰۲۶

  • توقف کامل پروازها در فرودگاه مهرآباد ۱۲ و ۱۵ تیر

  • پیام تسلیت رئیس قوه قضاییه به محمدباقر ذوالقدر

  • هیچ نشستی با گروسی برگزار نشده است

  • افشای مشخصات وطن‌فروش‌ها به صورت آنلاین +عکس

  • ترامپ فینال جام جهانی را خراب می‌کند

  • «ای اهل حرم میر و علمدار نیامد»+ عکس

  • پیام سید مجید موسوی فرمانده هوا فضای سپاه به خانواده شهید ماکان نصیری

  • قالیباف: ایران نشان داد دوران تحمیل اراده بر ملتهای مستقل گذشته است

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 87535
    تاریخ انتشار: 15/بهمن/1396 - 13:52
    اخبار کوتاه

    خودکشی دو زن آرایشگر به طور همزمان

    دوزن جوان به‌نام‌های «مریم» و «فریبا» پیامی همزمان در تلگرام خبر از خودکشی خود به خانواده هایشان دادند و پس از آن اقدام به خودکشی با قرص برنج کردند.

    خودکشی دو زن آرایشگر به طور همزمان

     زن آرایشگر و شاگردش، لحظاتی قبل ازمرگ با فرستادن پیام خداحافظی برای اعضای خانواده هایشان، آنها را در جریان تصمیم هول‌انگیزشان قرار دادند:

     عصر جمعه اعضای خانواده دوزن جوان به‌نام‌های «مریم» و «فریبا» پیامی همزمان در تلگرام دریافت کردند. اما پیام، به هیچ عنوان عادی نبود و خبر از اتفاقی شوم داشت.

    همان موقع چند تن سراسیمه راهی آرایشگاه زنانه مریم در شهر قدس شدند.چند نفرهم سعی کردند به هرشکل ممکن با آنها تماس بگیرند، اما هیچ کس پاسخگو نبود. تا اینکه سرانجام فردی گوشی تلفن را برداشت و از مرگ خودخواسته دو زن با قرص برنج خبر داد و...


    سرهنگ مهدی سرپناه- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در تشریح پرونده گفت: «ظهر دیروز مأموران کلانتری شهرستان قدس-درجاده قدیم کرج- در جریان مرگ دو زن 32 و 22 ساله در یکی از آرایشگاه‌های زنانه این شهرستان قرار گرفتند. تحقیقات مقدماتی نشان داد آنها یک زن آرایشگر و شاگردش بوده‌اند که به‌علت نوشیدن آبمیوه حاوی قرص برنج دچار مسمومیت شده و توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان لقمان تهران انتقال داده شده بودند.اما متأسفانه هر دونفر شامگاه جمعه جان خود را از دست دادند. کارآگاهان پس از تحقیقات میدانی و بررسی تلفن همراه زنان جوان دریافتند آنها پیش از هر اقدامی برای تعدادی از اعضای خانواده هایشان در شبکه‌های اجتماعی پیامی فرستاده و از آنها خداحافظی کرده بودند. تاکنون همه شواهد از خودخواسته بودن این اقدام هولناک حکایت داشته با این حال کارآگاهان همچنان درحال تحقیق در این باره هستند.»

    پیگیری‌ها درباره این پرونده نشان داد «مریم» که مادر دو پسر خردسال بود و با همسرش در شهر قدس زندگی می‌کرد، از چند ماه قبل آرایشگاه را اجاره کرده و به همراه دخترجوانی به نام فریبا در آنجا مشغول به کار شده بودند.

    اما هنوزجزئیات بیشتری درباره این پرونده عجیب به‌دست نیامده است.

    منبع : مشرق

    نظرات بینندگان
    نظرات شما