پنجشنبه 04 دي 1404 - Thu 25 Dec 2025
  • جنجال دوباره رامین رضاییان در اینستاگرام

  • خیانت به کشور و آموزش فرار از مسئولیت به سیاستمداران غربی

  • انتقاد کارشناس حامی دولت از بودجه‌نویسی تورم‌زا

  • آیت‌الله میلانی یکی از ارکان نهضت اسلامی بود/ نامه ایشان در حمایت از امام (ره) یک سند تاریخی است +صوت و فیلم

  • جمع‌بندی جلسه با وزرا و رئیس‌جمهور به‌طورکامل اطلاع‌رسانی شده است

  • اصلی‌ترین مانع اسرائیل برای حمله مجدد به ایران چیست؟

  • پزشکیان به خودم اجازه نمی‌دهم چنین چیزی را بپذیرم

  • وقتی رهبرانقلاب به خاتمی هشدار دادند

  • ونزوئلا و آینده خاورمیانه!

  • تعطیلی نظارت مجلس و نگفتن مطالبات مردم؟!

  • سه عامل افزایش قیمت خودرو در بازار

  • زاکانی موفق‌ترین و کارآمد‌ترین شهردار تهران بوده است

  • حمله تند روزنامه کرباسچی به پزشکیان

  • وطن فروشی که به وطن دوست‌ها ناسزا می‌گوید

  • جنوب یمن؛ بوی توطئه و خیانت

  • مهندسی فروپاشی داخلی دشمن از معیشت تا روان جامعه

  • آقای پزشکیان، اشتباهات دولتتان پاشته آشیل تان نشود

  • ارتباط عامل شهادت قاضی رازینی و مقیسه با منافقین محرز شد

  • چرا بازسازی مدیریتی به نفع دولت پزشکیان است؟

  • ریشه گرانی دلار اینجاست

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 51126
    تاریخ انتشار: 22/اسفند/1395 - 11:58
    شرکت سایپا

    مشکلات خودروسازی صدای کارکنان سایپا را درآورد

    جمعی از کارکنان شرکت سایپا در نامه‌ای که در اختیار خبرنگار "نود اقتصادی" قرار گرفته خطاب به دستگاه‌های نظارتی نوشتند:از دستگاه های نظارتی و سازمان های بالادستی می پرسیم که در جریان رویدادهای گروه خودروسازی سایپا هستید؟

    مشکلات خودروسازی صدای کارکنان سایپا را درآورد

     جمعی از کارکنان شرکت سایپا در نامه‌ای که در اختیار خبرنگار "نود اقتصادی" قرار گرفته خطاب به دستگاه‌های نظارتی نوشتند: جمعی از کارکنان این گروه خودروسازی در نامه‌ای که در اختیار خبرنگار "نود اقتصادی" قرار گرفته نوشتند: از دستگاه های نظارتی و سازمان های بالادستی می پرسیم که در جریان رویدادهای گروه خودروسازی سایپا هستید؟ مدیرعامل محترم سایپا در همایش صنعت خودرو و در رونمائی از کوئیک از زیان انباشته سایپا سخن گفت و اعلام کرد از زیان انباشته خارج خواهیم شد.

    اما چرا کسی از ایشان سوال نمی کند زیان انباشته چند هزار میلیاردی پس از چند سال را چگونه در هشت ماه کنترل کرده است؟ با تولید پراید؟! نه. حقیقت آن است که مثل همیشه این قشر کارگر و کارکنان معمولی هستند که قربانی سوء مدیریت ها، شعارها و وعده های آقایان می شوند آن هم به بدترین شکل ممکن.

    آقایان، دلسوزان کشور و دستگاه های نظارتی لطفا از مدیران سایپا بپرسید چرا سهام شرکت ورشکسته، زیان ده و عملا تعطیل شده سایپادیزل را می خواهید بین کارکنان سایپا تقسیم و به شرکت سهامداران کارکنان سایپا واگذار کنید؟ به چه قیمتی می خواهند تاثیرات یک شرکت زیان ده را از صورت های مالی و گزارش های تلفیقی خود خارج کنند تا عملکردشان مثبت نشان داده شود؟

    اگر تعداد سهامداران این شرکت را بین 40 هزار پرسنل شریف و زحمتکش سایپا محاسبه کنیم، سالانه صد میلیون تومان زیان نصیب هر یک از آنان خواهد شد.

    منبع : نسیم آنلاین

    مرتبط ها
    نظرات بینندگان
    نظرات شما