پنجشنبه 20 آذر 1404 - Thu 11 Dec 2025
  • آقای ثابتی! اعتبار مجلس را به توپ نبندید/ ماجرای 126 کلمه دروغ خالص!+فیلم

  • مدیریت یعنی اقدام برنامه‌محور نه کلی‌گویی و منفی‌بافی

  • آقای ثابتی: وظیفه فرمانده هست که به بسیجی خط مقدمش سر بزند؟

  • آقای دولت و بانک مرکزی؛ دقیقاً کجا هستید؟

  • سند اذعان به شکست ۵۰ ساله سیاست خارجی آمریکا

  • در استراتژی جدید امنیت ملی ترامپ، جایگاه اروپا، چین و خاورمیانه کجاست؟

  • کروز سنگرشکن امریکایی!!

  • روایت تازه فرمانده کل سپاه از حمله موشکی به پایگاه آمریکایی

  • پنج برداشت کلیدی از سند امنیت ملی آمریکا

  • غلط زیادیِ دزدان دریایی!

  • رهبرانقلاب: جمهوری اسلامی، منطق غرب درباره زن را باطل کرد/ رسانه‌ها مراقب باشند ترویج دهنده تفکر غلط غربی درباره زن نباشند +عکس و فیلم

  • آمریکا و اسرائیل قادر به براندازی یا مهار هسته‌ای و موشکی ایران نیستند

  • قمار بن‌سلمان، موازنه وحشت در خلیج فارس

  • اقتصاد و سیاست، برای «طبقات فقیر» خیر، برای «طبقه متوسط» آری!

  • مراسم روز بسیج در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد

  • آتش‌بسی که آتش‌بس نیست

  • آقای پزشکیان! مراقب «‌بازی در دو نقش» باشید!

  • مراسم شام شهادت حضرت زهرا(س) با حضور رهبر انقلاب برگزار شد +فیلم

  • نخست وزیربعدی عراق و رقابت تهران–واشنگتن؛ آیا السودانی می‌ماند؟

  • پوتین با جام جهانی جدید به جنگ فیفا آمد

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 414721
    تاریخ انتشار: 20/آذر/1404 - 10:26

    نقش پررنگ کشنده‌های کارگاهی در تصادفات

    رئیس پلیس راهور از ورود پلیس به ساخت کشنده‌های غیرمجاز در کارگاه‌های زیرپله‌ای خبر داد.

    نقش پررنگ کشنده‌های کارگاهی در تصادفات

    به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ، به نقل از تسنیم

    سردار تیمور حسینی، رئیس پلیس راهور فراجا  درباره فعالیت کارگاه‌های غیرمجاز تولید کشنده و تخلفات مربوط به این حوزه اظهار کرد: موضوع کشنده‌های غیرمجاز جرم‌انگاری نشده، اما ریشه اصلی آن به نبود نظارت برمی‌گردد. در سال‌های گذشته کارگاه‌ها و گاراژهایی بدون هیچ ضابطه‌ای شکل گرفته‌اند و هرکدام بر اساس «کاربری» دلخواه خود اقدام به ساخت انواع کشنده کرده‌اند؛ کاربری‌هایی مانند، کپسول‌دار، تیغه‌دار و موارد دیگر.

    وی با بیان اینکه اهمیت کشنده حتی از یدک‌کش کمتر نیست و گاهی نیز اهمیت بیشتری دارد، افزود: مسأله ما این است که این کشنده‌های غیرمجاز و کارگاهی در تحلیل‌های تصادفات نقش بسیار جدی و تأثیرگذار داشته‌اند و همین موضوع باعث شده که ورود ما به ماجرا ضرورت پیدا کند.

    رئیس پلیس راهور فراجا ادامه داد: پیگیری‌های پلیس در حال انجام است تا وزارت صمت و سازمان ملی استاندارد مکلف شوند جلوی فعالیت این کارگاه‌های فاقد مجوز را بگیرند. اگر فرد یا مجموعه‌ای قصد ادامه فعالیت دارد، باید ابتدا مجوز رسمی بگیرد، استانداردهای لازم را رعایت کند و تجهیزات استاندارد در کارگاه خود به کار ببرد، سپس اجازه فعالیت داشته باشد.

    حسینی تأکید کرد: هدف از این پیگیری‌ها جلوگیری از تداوم ساخت کشنده‌های غیرمجاز و کاهش تأثیرات مخرب آن‌ها در تصادفات جاده‌ای است.

    نظرات بینندگان
    نظرات شما