جمعه 05 تير 1405 - Fri 26 Jun 2026
  • خلیل‌زاده در تیم منتخب دور دوم گروهی + عکس

  • فیلم/ حال و هوای تهران در روز تاسوعا

  • گل‌های روز سیزدهم جام جهانی ۲۰۲۶ / فیلم

  • قیمت طلا و سکه امروز ۳ تیرماه ۱۴۰۵

  • توافق ستاره استقلال برای تمدید قرارداد

  • قالیباف باکو را به مقصد تهران ترک کرد

  • دیدار قالیباف با علی اف +عکس

  • اسرائیل از حمله هوایی به لبنان خبر داد

  • پایان دادگاه نتانیاهو بعد از ۹۸ جلسه

  • پول‌های آزادشده ایران کجا خرج می‌شود؟

  • اعلام زمان از سرگیری مذاکرات فنی اسلام‌آباد

  • برنامه بازی‌های روز پانزدهم جام جهانی ۲۰۲۶

  • توقف کامل پروازها در فرودگاه مهرآباد ۱۲ و ۱۵ تیر

  • پیام تسلیت رئیس قوه قضاییه به محمدباقر ذوالقدر

  • هیچ نشستی با گروسی برگزار نشده است

  • افشای مشخصات وطن‌فروش‌ها به صورت آنلاین +عکس

  • ترامپ فینال جام جهانی را خراب می‌کند

  • «ای اهل حرم میر و علمدار نیامد»+ عکس

  • پیام سید مجید موسوی فرمانده هوا فضای سپاه به خانواده شهید ماکان نصیری

  • قالیباف: ایران نشان داد دوران تحمیل اراده بر ملتهای مستقل گذشته است

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 403283
    تاریخ انتشار: 23/خرداد/1404 - 15:09

    واکنش وزیر امور خارجه به حمله اسرائیل

    وزیر امور خارجه در پیامی عنوان کرد: بدون تردید پرچم دفاع از عزت و امنیت و اقتدار ایران اسلامی به دست همرزمان قهرمان این شهیدان والامقام در اهتزاز خواهد ماند.

    واکنش وزیر امور خارجه به حمله اسرائیل

    به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت»

    وزیر امور خارجه به مناسبت شهادت جمعی از فرماندهان نظامی، رجال علمی کشور و زنان و کودکان بی‌گناه در جریان حمله تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی در پیامی نوشت:

    بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم


    مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضی نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدِیلاً
    اینجانب با شدیدترین لحن تجاوز جنایتکارانه رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و به نمایندگی از دستگاه دیپلماسی و همکارانم در وزارت امور خارجه، شهادت تنی چند از فرماندهان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و نیز چند نفر از دانشمندان پرافتخار کشورمان که به همراه تعدادی از زنان و کودکان معصوم ایرانی در جریان تجاوز تروریستی رژیم منحوس صهیونیستی علیه کشورمان به شهادت رسیدند را به محضر حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری، همرزمان و خانواده‌های معظم شهدا و مردم شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و برای شهدای عزیزمان علو درجات مسئلت دارم.

    بدون تردید پرچم دفاع از عزت و امنیت و اقتدار ایران اسلامی به دست همرزمان قهرمان این شهیدان والامقام در اهتزاز خواهد ماند.

    اینجانب همچنین از خداوند بزرگ برای همرزمان و جانشینان این شهدای عزیز در ایفای مسئولیت‌های محوله و دفاع از کیان ایران عزیز، توفیق و سربلندی مسئلت می‌کنم.

     

    با ملت بزرگ ایران و شهدای عالی‌مقام پیمان می‌بیندیم که همه توان و ظرفیت خود را جهت پشتیبانی از تدابیر عالیه نظام و اقدامات مقتدرانه نیروهای مسلح جهت دفاع مقتدرانه از میهن عزیز اسلامی به‌کار گیریم.

    والسلام علیکم و رحمه‌الله

    سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه

    نظرات بینندگان
    نظرات شما