دوشنبه 01 تير 1405 - Mon 22 Jun 2026
|ف |
| | | |
کد خبر: 353058
تاریخ انتشار: 29/شهريور/1402 - 11:36

ایراد علی پروین به نحوه بازی پرسپولیس

پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید پرسپولیس ترسو بازی کرد و اگر هواداران بودند مقابل النصر پیروز می‌شد.

 ایراد علی پروین به نحوه بازی پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ، به نقل از مشرق

علی پروین پس از شکست ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل النصر اظهار کرد: پرسپولیس مقداری ترسو بازی کرد. حتی اگر با تعداد کامل هم بازی می‌کردند بازی را نمی‌بردند. حیف بود که تماشاگر در ورزشگاه نبود؛ اگر بودند پرسپولیس پیروز می‌شد.

او درباره ده نفره شدن پرسپولیس و همچنین مصدومیت ترابی هم گفت: این از اتفاقات فوتبال است و پیش می‌آید.

نظرات بینندگان
نظرات شما