سه شنبه 02 تير 1405 - Tue 23 Jun 2026
|ف |
| | | |
کد خبر: 217870
تاریخ انتشار: 06/بهمن/1399 - 12:44

رامبد ساخت خندوانه جدید را آغاز کرد

رامبد جوان با انتشار ویدئویی در فضای مجازی درباره فصل جدید «خندوانه» توضیحاتی داد.

رامبد ساخت خندوانه جدید را آغاز کرد

به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت»به نقل از باشگاه خبرنگاران، رامبد جوان مجری و کارگردان برنامه «خندوانه» با انتشار ویدئویی در فضای مجازی  درباره مسابقه «خنداننده شو» فصل جدید «خندوانه» گفت:  برای «خنداننده شو» ۳ فراخوان دادیم و ۱۰ هزار ویدئو برای ما در مدت ده روز از سوی شما مخاطبان ارسال شد.


وی ادامه داد: می‌خواستیم مسابقه استندآپ شو در فضای مجازی داشته باشیم که این اتفاق رخ نداد. به همین خاطر  ۱۵ نفر از افرادی که منتخب آن برنامه بودند، در مسابقه «خنداننده شو» فصل جدید «خندوانه» حضور پیدا می کنند. همچنین، از میان ویدئوهای ارسالی جدید ۹ نفر را انتخاب می‌کنیم که جمعاً ۲۴ نفر می‌شوند. قبلاً ۱۰۰ نفر از بین ویدئو‌های ارسالی برای خنداننده‌شو انتخاب و داوری می‌شدند، اما الان این شرکت کنندگان مستقیم وارد مسابقه می‌شوند.

گفتنی است طبق خبرهای قبلی «خندوانه» قرار است از اواخر بهمن‌ماه امسال روی آنتن شبکه نسیم برود. حالا با توجه به انتخاب منتخبان «خنداننده شو» و آماده سازی دکور برنامه، شنیده می شود که تولید فصل جدید «خندوانه» به طور رسمی شروع شده است

مرتبط ها
نظرات بینندگان
نظرات شما