فرهاد دژپسند درباره سرنوشت یک میلیارد یورو ارز دولتی و دستور رئیسجمهوری برای شفافسازی آن توضیحاتی ارائه کرد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به نامه رئیسجمهوری به چهار وزیر درباره تعیین تکلیف تخصیص ارز دولتی به شرکتها گفت: فرآیند تخصیص و تامین ارز، واردات کالا و ترخیص و توزیع آن یک فرآیند آنی نیست و یک دوره زمانی را طی میکند.
این عضو کابینه دولت دوازدهم، تصریح کرد: اکنون رئیسجمهوری در نامهای به دستگاههای ذیربط دستور داده که پاسخ دهند تخصیص ارز به شرکتها برای واردات کالاها در چه مرحلهای قرار دارد.
منبع : خانه ملت



