"محمد بن سلمان" وزیر دفاع عربستان سعودی از ناو جنگی "تئودور روزولت" که هم اکنون در آبهای خلیج فارس مستقر است، بازدید کرد
به نقل از العربیه، محمد بن سلمان جانشین ولیعهد عربستان در بازید از ناو "تئودور روزولت" در جریان امکانات و توانمندیهای این ناو آمریکایی و ماموریتهای هجومی و دفاعی آن قرار گرفته است.
ناو روزولت یکی از ناوهای آمریکایی است که با انرژی هسته ای کار می کند و شامل سکوی پرتاب موشک و ناوشکن و قایق های امدادرسانی و اژدر است.
این در حالی است که برخی منابع خبری گزارش دادند که محمد ین سلمان اخیر در حمله موشکی یمن به مواضع نظامی عربستان زخمی شده است.
منبع:نسیم