شنبه 22 شهريور 1404 - Sat 13 Sep 2025
  • ۱۰ آسیب برزخ «نه‌صلح ، نه‌جنگ» و یک درس مدیریتی

  • موافقت رهبر انقلاب با شرایط و ضوابط عفو و تخفیف مجازات محکومان دادگاه‌ها

  • پیشنهادی به دولت برای روایت قدرت

  • تغییر نام وزارت دفاع آمریکا به وزارت جنگ و سناریوهای پیش رو

  • سانسور سفر مهم پزشکیان به چین به‌خاطر مخالفت با مکانیسم ماشه

  • تحریم‌هایی که لغو نشد، مکانیسم ماشه که وجود نداشت(!) هم فعال شد/ روحانی نه سکوت کرد نه عذرخواهی؛ طلبکار شد!+عکس

  • آنها که نمی‌خواهند ایران سرای امید و همدلی باشد

  • اولین زن شهید مقاومت خرمشهر را بیشتر بشناسید+عکس

  • فصل پاسخگویی کاسبان برجام!

  • پس از یک ماه چه می‌شود؟!

  • حزب‌الله: سپر دفاعی لبنان در برابر جبهه استکبار

  • مکانیزم ماشه ما را به دوران جلیلی برمی‌گرداند /آیا دانشمندان اصلاح‌طلب، هسته‌ای، تحریم‌ها و قیمت‌ها را هم به عقب برمی‌گردانند؟

  • تاکید رهبر انقلاب بر عملیاتی نمودن توافق راهبردی ایران و چین

  • کاربران غربی برای مرگ ترامپ دست به دعا شدند+عکس

  • انهدام دیپلماسی و مذاکره آمریکا با بمب، اروپا با مکانیسم ماشه

  • سه کشور اروپایی رسما مکانیسم ماشه را فعال کردند/وقتی مکانیزم ماشه چکانده شود، چه اتفاقی رخ می دهد؟

  • پاسخ تهدید غرب تهدید است نه مذاکره و انفعال

  • پارادایم نفاق پنبه شد؛ احیای خط فاصل با دشمن

  • به بهانه ۳ شهریور سالروز اشغال ایران توسط متفقین در زمان رضا شاه (مسئول طویله اسب های کنسول هلند)!

  • «نفوذ» و «نفاق» در جبههٔ اصلاحات

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 51113
    تاریخ انتشار: 22/اسفند/1395 - 11:26
    توسعه حمل و نقل

    حذف کمک‌های دولت به توسعه حمل و نقل

    شهردار قم با بیان اینکه در حال حاضر شاهد حذف کمک‌های دولت به توسعه حمل و نقل عمومی هستیم، گفت: در شرایط فعلی شهرها با هزینه مردم اداره شده و دولت سهم اندکی در مدیریت شهری برعهده دارد.

    حذف کمک‌های دولت به توسعه حمل و نقل

     سید مرتضی سقائیان‌نژاد در دویست و بیست و چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای ‌شهر قم که در سالن جلسات شهید باکری این شورا برگزار شد، به لایحه افزایش نرخ کرایه اتوبوس اشاره کرد و اظهار داشت: هیچ شکی نداریم که از حمل‌ونقل عمومی باید حمایت کنیم.

    وی با اشاره به کمک بیش از 80 درصدی دولت به توسعه حمل‌ونقل عمومی در سال گذشته گفت: اما در حال حاضر شاهد حذف این کمک‌ها از سوی دولت بوده و هیچ‌کدام از این موارد دیگر وجود ندارد.

    شهردار قم با تأکید بر لزوم استفاده از مشارکت مردم در مدیریت شهری افزود: در شرایط فعلی شهرها با هزینه مردم اداره شده و دولت سهم اندکی در مدیریت شهری برعهده دارد.

    سقائیان نژاد گفت: در دو سال آینده به 150 میلیارد تومان اتوبوس در قم نیاز داریم، و در این رابطه باید به فکر تأمین هزینه نوسازی و توسعه ناوگان باشیم که تحقق آن تنها از طریق افزایش نرخ کرایه محقق می‌شود.

    شهردار قم با اشاره به اینکه امسال 20 میلیارد تومان اتوبوس برای شهر خریداری‌ شده است، افزود: برای نوسازی باید به ظرفیت نرخ‌ها توجه داشته باشیم، همچنین خارج کردن اتوبوس‌های فرسوده از ناوگان حمل‌ونقل شهری از طریق نوسازی محقق می‌شود و اگر قرار است اتوبوس‌ها نوسازی نشوند باید یارانه بدهیم.

    وی با اظهار تأسف از اقدام دولت در رابطه با کمک‌نکردن حمل‌ونقل عمومی خاطرنشان کرد: برای داشتن شهری شاداب نیازمند نوسازی ناوگان هستیم و دادن یارانه به اتوبوس‌رانی باید تا چه زمانی ادامه داشته باشد درحالی‌که عمر ده‌ساله ناوگان اتوبوس‌رانی در شأن مردم نیست.

    منبع : تسنیم

    مرتبط ها
    نظرات بینندگان
    نظرات شما