محمود واعظی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان اردبیل اظهار داشت: سیاست دولت یازدهم از ابتدای کار با توجه به وجود تمامی محدودیتها سیاست توسعهای بود به طوری که دولت اجازه نداد محدودیتها سبب ایجاد مشکلات در روند انجام کارها شود و با تمامی تلاش در راستای توسعهیافتگی در کشور حرکت کرد.
وی گفت: اعتبارت بسیار مناسبی در حوزه گازرسانی اختصاص یافته به طوری که تا پایان سال آینده تمامی روستاهای بالای 20 خانوار کشور از نعمت گاز برخوردار میشوند و در حوزه آبرسانی به روستاها نیز اقدامات مناسبی انجام شده که با چند سال گذشته قابل مقایسه نبوده و در حال حاضر توسعه اینترنت پرسرعت نیز در روستاهای کشور به طوری جدی در دستور کار دولت قرار دارد.
منبع : تسنیم



