دوشنبه 28 مهر 1404 - Mon 20 Oct 2025
  • واکنش امام خامنه‌ای به ادعای ترامپ درباره صنعت هسته‌ای ایران: به همین خیال باش! +فیلم و صوت

  • نگرانی درباره احتمال دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای، به طور کامل بر طرف نشده

  • آیا اژدهای پکن بر معامله‌گر نیویورکی چیره شده است؟

  • ‌پایان اقتدار شورای امنیت و آغاز عصر نظم نوین جهانی

  • از برجام تا برهوت؛ محصول نابلدی و بی‌دانشی

  • اگر یزید توانست شما هم می‌توانید

  • جاسـوس و جاسوسی از نگاه اسـلام

  • شرم‌الشیخ سوم روسیاهی پادوهای داخلی ترامپ

  • سخنان ترامپ درباره صلح با ایران، فریب است

  • آغاز عملیات آزادی اسرا در تل‌آویو و غزه/ بیانیه مهم گردان‌های قسام در باره توافق تبادل اسرا/ صلیب سرخ دومین گروه از اسرای اسرائیلی را تحویل گرفت/ اولین گروه اسرای فلسطینی وارد غزه شدند +عکس و فیلم

  • طرح ترامپ، اعتراف واضح به اقتدار مقاومت

  • ایران پس از شرم ‌الشیخ!

  • پروژه خطرناک جدید ظریف؛ خلع سلاح به نام «مردم»

  • دل آرام، اراده مستحکم، ایمان ژرف و امید زنده، نتیجه اقامه نماز با خشوع و دل‌سپاری به خداست

  • زور آخر حماس و اسرائیل!

  • ادعای سرزمینی یا دیکته زیرزمینی؟!

  • صلح به سبک ترامپ؛ فرمان از واشنگتن، سکوت از تل‌آویو

  • رویداد ملّی «ایران همدل» برگزار شد

  • بی هنران را بگو‌ حجاب قانون خداست

  • ترامپ چگونه آمریکا را بی‌اعتبار کرد؟ فارن‌افرز پاسخ می‌دهد

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 411825
    تاریخ انتشار: 28/مهر/1404 - 14:41

    پدیده کودک کار اینستاگرامی

    پدیده کودک اینستاگرامی نشانه‌ی کالایی شدن معصومیت است؛ جایی که احساسات، لحظات خصوصی و چهره کودک به منبع تولید ارزش اقتصادی و نمادین تبدیل می‌شود.

    پدیده کودک کار اینستاگرامی

    به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» 

    احتمالاً برخی کودک اینستاگرامی را متمایزتر و باهوش‌تر بدانند، اما در عمل کودک اینفلوئنسر همان بزرگسال آینده است که با بحران‌های متعددی دست‌وپنجه نرم می‌کند. 

     کودک کار اینستاگرامی، به مرور و با بزرگ شدن دیگر توجه‌ها را از دست می‌دهد و همین امر، شروع‌کننده فرآیند اضطراب و بحران هویت در بزرگسالی است. 

    پدیده کودک اینستاگرامی نشانه‌ی کالایی شدن معصومیت است؛ جایی که احساسات، لحظات خصوصی و چهره کودک به منبع تولید ارزش اقتصادی و نمادین تبدیل می‌شود. در عصر دیجیتال، استثمار از «بدن» به «روان و حریم خصوصی» منتقل شده و کودکی به یک ویترین درآمدزا بدل شده است. 

    کودک اینستاگرامی در فضایی شبیه آکواریوم رشد می‌کند؛ زیر نگاه دائمی هزاران غریبه. این فضا در تضاد کامل با نیاز کودک به حریم خصوصی و تجربه ایمن احساسات است. رشد در چنین محیطی، ساختار روانی کودک را متلاشی و هویت او را وابسته به نگاه دیگران می‌کند.

     

    photo_2025-10-20_12-12-28

    مرتبط ها
    نظرات بینندگان
    نظرات شما