یکشنبه 23 شهريور 1404 - Sun 14 Sep 2025
  • آیا حمایت از دولت مصلحتی است؟

  • چند نکته درباره ابهامات توافق با گروسی

  • تجاوز صهیونیست‌ها به قطر اثبات حقانیت منطق ایران است

  • راه مقابله با رژیم صهیونیستی، مقاومت است نه التماس به سازمان ملل

  • ۱۰ آسیب برزخ «نه‌صلح ، نه‌جنگ» و یک درس مدیریتی

  • موافقت رهبر انقلاب با شرایط و ضوابط عفو و تخفیف مجازات محکومان دادگاه‌ها

  • پیشنهادی به دولت برای روایت قدرت

  • تغییر نام وزارت دفاع آمریکا به وزارت جنگ و سناریوهای پیش رو

  • سانسور سفر مهم پزشکیان به چین به‌خاطر مخالفت با مکانیسم ماشه

  • تحریم‌هایی که لغو نشد، مکانیسم ماشه که وجود نداشت(!) هم فعال شد/ روحانی نه سکوت کرد نه عذرخواهی؛ طلبکار شد!+عکس

  • آنها که نمی‌خواهند ایران سرای امید و همدلی باشد

  • اولین زن شهید مقاومت خرمشهر را بیشتر بشناسید+عکس

  • فصل پاسخگویی کاسبان برجام!

  • پس از یک ماه چه می‌شود؟!

  • حزب‌الله: سپر دفاعی لبنان در برابر جبهه استکبار

  • مکانیزم ماشه ما را به دوران جلیلی برمی‌گرداند /آیا دانشمندان اصلاح‌طلب، هسته‌ای، تحریم‌ها و قیمت‌ها را هم به عقب برمی‌گردانند؟

  • تاکید رهبر انقلاب بر عملیاتی نمودن توافق راهبردی ایران و چین

  • کاربران غربی برای مرگ ترامپ دست به دعا شدند+عکس

  • انهدام دیپلماسی و مذاکره آمریکا با بمب، اروپا با مکانیسم ماشه

  • سه کشور اروپایی رسما مکانیسم ماشه را فعال کردند/وقتی مکانیزم ماشه چکانده شود، چه اتفاقی رخ می دهد؟

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 409284
    تاریخ انتشار: 23/شهريور/1404 - 20:31
    معاون شرکت مخابرات ایران پاسخ داد

    چرا پرداخت‌کنندگان قبوض تلفن ثابت بدهکار شدند؟

    درپی اعلام برخی مشترکان مبنی بر ثبت بدهی پیشین پس از پرداخت هزینه تلفن ثابت،معاون ارتباطات شرکت مخابرات ایران گفت:با توجه به سیاست بانک‌ها،پرداختی آنها ۲۴ تا ۷۲ساعت بعد برای وصول به مخابرات اعلام شود.

    چرا پرداخت‌کنندگان قبوض تلفن ثابت بدهکار شدند؟

    به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ،

      برخی مشترکان اعلام کرده‌اند که با وجود پرداخت هزینه تلفن ثابت، برایشان بدهی پیشین لحاظ شده و پرداخت‌های ماه قبل نیز محاسبه نشده است.

     
    در این راستا، داوود زارعیان - معاون ارتباطات شرکت مخابرات ایران- در گفت‌وگویی درباره چرایی این موضوع اظهار کرد: پرداخت قبض از کانال‌های مختلفی امکان‌پذیر است که بعضی از آنها از طریق روش‌های مستقیم مانند تلفن ۲۰۰۰، اپلیکیشن مخابرات و *۲۰۲۰# انجام می‌شود، بنابراین وقتی مشترک از این روش‌ها پرداخت می‌کند، بلافاصله سیستم ثبت و صورت حساب وی صفر می‌شود که در حال حاضر بخش زیادی از مشترکین از این طریق قبض خود را پرداخت می‌کنند.
     
    وی افزود: دسته دوم کسانی هستند که از طریق سایر اپلیکیشن‌ها یا ‌روش‌های پرداخت مانند اپلیکیشن سایر بانک‌ها یا آپ، قبض خود را پرداخت می‌کنند. معمولاً در این روش‌ها ممکن است سیاست بانک‌ها متفاوت باشد و برخی تا ۲۴ ساعت و برخی دیگر تا ۷۲ ساعت بعد به مخابرات اعلام کنند؛ اما آنچه مسلم است این بوده که روش‌های پرداخت از دو روش دیگر خارج نیست و در دیرترین زمان ممکن ۷۲ ساعت و در بهترین حالت ممکن کمتر از یک دقیقه در سیستم، صورتحساب مخابرات اعمال می‌شود.
     
    معاون ارتباطات شرکت مخابرات ایران گفت: البته گاهی اوقات ممکن است تعداد محدودی کمتر از یک درصد مواردی هم وجود داشته باشد که به دلیل اختلال در سیستم بانکی یا یک اپلیکیشن این وصولی چند روز بیشتر از ۷۲ ساعت طول بکشد اما درنهایت وصولی به مخابرات اعلام می‌شود. همچنین قبض‌های صادره در دوره بعد بر اساس همین اعلام وصولی است که از طریق بانک‌ها به طرف مخابرات ارسال می‌شود.
     
    زارعیان گفت: درحال حاضر مشکلی در این زمینه نداریم اما ممکن است آن دسته از مشترکینی که کمتر از ۷۲ ساعت قبل از صدور قبض، پرداخت داشتند، در صورتحساب دوره‌هایشان بدهی اعلام شود که این هم ایرادی نیست و مشترک در دوره بعدی بستانکار می‌شود.
     
    وی در پایان تشریح کرد: مشترکان برای انجام پیگیری‌های لازم می‌توانند با شماره ۲۰۲۰ تماس بگیرند ضمن اینکه از طریق مخابرات من هم می‌توانند میزان بدهی خود را مشاهده کنندتا مطمئن شوند بدهکار هستند یا نیستند.

    مرتبط ها
    نظرات بینندگان
    نظرات شما