یکشنبه 22 تير 1404 - Sun 13 Jul 2025
بنر پویش نه به تصادف برای استفاده پایگاه‌های خبری
  • بیانیه است یا دیکته اسرائیل و آمریکا؟!

  • موشک‌های ایران باعث شد اسرائیل درخواست آتش‌بس دهد+فیلم

  • مکانیسم ماشه کاغذ پاره است فریب نخورید!

  • چشم‌انداز فروپاشی اسرائیل از نگاه کارشناس پیشین بانک جهانی +عکس

  • انسجام آری؛ تسلیم خیر؛ استحاله هم هرگز!

  • خورشید در میانه آن شب طلوع کرد

  • مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی (ع) در حسینیه امام خمینی با حضور رهبر انقلاب + فیلم

  • تمجید خاص یک رئیس جمهور خارجی از رهبر انقلاب

  • مدیریت یک جنگ فقط با ۳ پیام

  • وعده صادق رهبر انقلاب شوک بزرگ به «ترامپ» و «نتانیاهو» بود

  • معمای برآشفتگی نتانیاهو و ترامپ

  • تهدیدکننده رهبری و مرجعیت حکم محارب دارد +سند

  • تشییع باشکوه شهدای اقتدار ایران؛ نماد وحدت و استکبارستیزی ملت/ حضور رئیس‌جمهور در جمع حاضرین مراسم +عکس و فیلم

  • از دکترین تا راهبُرد نظامی آیت‌الله خامنه‌ای در جنگ ۱۲ روزه

  • ملت بزرگ ایران سطح جدیدی از جنگ‌های جهان را تجربه کرد/ رژیم اسرائیل با هدف نابودی دانش به فناوری کشور حمله کرد

  • به ملت ایران تبریک عرض میکنم/ رژیم صهیونی زیر ضربات جمهوری اسلامی تقریباً از پا درآمد و لِه شد

  • آغاز پاسخ نظامی ایران به تجاوز ارتش آمریکا + عکس و فیلم

  • تغییر استراتژی رسانه‌‌ای رژیم از ادعای پیروزی به مظلوم‌نمایی

  • تصاویر: موج دوازدهم حملات ایران به اسرائیل

  • سلام و صبح بخیر تل آویو در یک نگاه

  • بنر پویش نه به تصادف برای استفاده پایگاه‌های خبری
    |ف |
    | | | |
    کد خبر: 405008
    تاریخ انتشار: 22/تير/1404 - 15:12

    دانش‌آموزان مدیریت هیجان را آموزش ببینند

    معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی بر لزوم آموزش پدافند غیرعامل، مدیریت هیجان، خودمراقبتی و آمادگی در بحران به دانش‌آموزان تأکید کرد.

    دانش‌آموزان مدیریت هیجان را آموزش ببینند

    به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان

    سالار قاسمی روز یکشنبه در مراسم افتتاحیه پایگاه‌های تابستانی اوقات فراغت در سراسر کشور اظهار کرد: فعالیت این پایگاه‌ها در راستای تحقق اهداف تربیتی و توانمندسازی دانش‌آموزان با نیاز‌های ویژه خواهد بود.

    رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی، تابستان را «فرصت طلایی» برای رشد مهارت‌های شخصیتی و اجتماعی دانش‌آموزان استثنایی خواند و اعلام کرد: شعار هر دانش‌آموز یک مهارت باید به طور جدی پیگیری شود.

    وی خواستار توجه به مهارت‌های شش‌گانه (فنی، عاطفی، ارتباطی، دینی، اجتماعی و هنری) در قالب برنامه‌های متنوعی همچون جشنواره‌ها، بازدید از مراکز کارآفرینی، اردو‌های مهارتی و مسابقات شد و گفت: این پایگاه‌ها صرفا جنبه تفریحی ندارند بلکه بستری برای آماده‌سازی دانش‌آموزان برای زندگی مستقل هستند.

    رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با اشاره به نقش محوری فناوری، از مدیران خواست از «سفیران فناوری» و ابزار‌های هوش مصنوعی برای جذاب‌سازی و کیفیت‌بخشی به برنامه‌ها استفاده کنند.

    قاسمی از رؤسای آموزش و پرورش خواست با به‌کارگیری ظرفیت خیرین، نهاد‌های فرهنگی و متخصصان روانشناسی و مشاوره، کیفیت برنامه‌ها را ارتقا دهند.

    رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی خاطرنشان کرد: تفاهم‌نامه‌های منعقدشده (به‌ویژه با سازمان فنی و حرفه‌ای و حوزه تربیت بدنی) برای تأمین امکاناتی مانند زمین چمن و اتاق بازی پیگیری شود.

    قاسمی، هدف نهایی فعالیت‌های تابستانی را تبدیل دانش‌آموزان با نیاز‌های ویژه به انسان‌های توانمند، با اعتماد به نفس و دارای حس هویت اجتماعی دانست و افزود: این دانش‌آموزان باید خود را جامعه‌ساز بدانند.

    معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: سازمان آموزش و پرورش استثنایی برای پایش و ارزیابی عملکرد پایگاه‌ها، برنامه بازدید‌های ترکیبی (حضوری و مجازی) را اجرا خواهد کرد چرا که اجرای کیفی این برنامه‌ها، موتور محرک سال تحصیلی آینده خواهد بود.


     

     

    نظرات بینندگان
    نظرات شما