سه شنبه 13 خرداد 1404 - Tue 03 Jun 2025
بنر پویش نه به تصادف برای استفاده پایگاه‌های خبری
  • پیام تسلیت به جناب آقای مهندس رحیم زردرنگ

  • تیر خلاص به مذاکرات هسته‌‌ای با قانون جدید سنا

  • پایان زودرس !

  • پاره کردن کتاب های درسی مدارس پسرانه

  • جنگنده میگ 29 ارتش برفراز پایتخت

  • به خاطر عشقم، بازی مقابل گلزار را رد کردم!

  • «گزارش جامع» گروسی به آژانس درمورد ایران

  • تهران فعالیت‌ها و مواد هسته‌ای در سه سایت اعلام نشده‌ی لویزان-شیان، ورامین و تورقوزآباد را گزارش نکرده بوده

  • ما در این میان کجای کاریم؟!

  • فناوری هسته‌ای حق مسلم ملت ایران است

  • ششمین خرید باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات/پرداخت رضایت‌نامه در ۲ قسط

  • سند «چارچوب مسقط»/تلاش آمریکا و ایران جهت یک تفاهم سیاسی قبل از 20 خرداد

  • امروز برای خدمت به مردم فضا مناسب و فرصت‌ها بسیار است + فیلم

  • ترامپ دنبال سر کار گذاشتن است اما کاش مستقیم هم مذاکره کنیم(!)

  • قالیباف رئیس مجلس ماند +فیلم

  • یک شرکت چینی دو هواپیما به قیمت ۶۰ میلیون دلار را به شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی، به قیمت ۱۱۶ میلیون دلار فروختند

  • بانکی که هیچ کس اعتماد به آن ندارد جز روزنامه اعتماد

  • زنگ خطر را بصدا درآورد!

  • رهبر انقلاب: فعالیت‌های مشترک ایران و پاکستان برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی در غزه باید انجام بگیرد/ ما به آینده دنیای اسلام خوش‌بین هستیم

  • یک فرد آگاه در همایش نبود که آخوندی را بازخواست کند؟

  • بنر پویش نه به تصادف برای استفاده پایگاه‌های خبری
    |ف |
    | | | |
    کد خبر: 402517
    تاریخ انتشار: 11/خرداد/1404 - 23:11

    اعلام ۳ بزرگراه پرتصادف موتوری‌ها در تهران

    رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران گفت: در بیشتر بزرگراه‌های تهران، تردد موتورسیکلت‌سواران ممنوع است؛ با این حال، ۵۷ درصد از تصادفات منجر به فوت موتورسواران در همین بزرگراه‌ها اتفاق می‌افتد.

    اعلام ۳ بزرگراه پرتصادف موتوری‌ها در تهران

    به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ، به نقل از ایسنا

    سرهنگ جوانبخت، با اشاره به فراوانی بالای تصادفات در برخی از بزرگراه‌های پایتخت افزود: در بررسی‌های صورت‌گرفته طی دو ماه گذشته، بزرگراه شهید همت با ۱۰ درصد بیشترین سهم را در تصادفات موتورسیکلت داشته است. پس از آن، بزرگراه‌های شهید چمران و امام علی (ع) هر کدام با ۸ درصد در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

     

    رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران خاطرنشان کرد: در تمام این صحنه‌های تصادف، موتورسواران با سرعت بالا در حال تردد بودند و هیچ‌یک از آن‌ها از کلاه ایمنی استفاده نکرده بودند. علت فوت اکثر راکبان ضربه مستقیم به سر بوده است.

     

    وی در پایان گفت: این موضوع نشان می‌دهد که بزرگراه‌ها برای موتورسواران به دلیل سرعت بالای وسایل نقلیه و عدم رؤیت کافی از سوی سایر رانندگان، مسیر امن نیستند. متأسفانه راکبان موتورسیکلت نیز تصمیمی برای حفاظت از جان خود ندارند چراکه حداقل وسیله ایمنی یعنی کلاه را بر سر ندارند.

     

    مرتبط ها
    نظرات بینندگان
    نظرات شما