جمعه 26 ارديبهشت 1404 - Fri 16 May 2025
بنر پویش نه به تصادف برای استفاده پایگاه‌های خبری
  • منیت عاریتی؛ تحقیر در ازای بقا

  • قهرمانان واقعی و انسان‌دوست ایران در دفاع مقدس معرفی شوند+عکس و فیلم

  • آیا هنوز هم به مذاکره ادامه می‌دهید؟!

  • لیدرهای ضدانقلاب، ایرانی نیستند؟+فیلم و عکس

  • هر دو طرف با رهبران خود مشورت کنند

  • مذاکرات نسبت به سه دور گذشته جدی تر و صریح تر بود./برای جلسه بعدی توافق شده/در موضوعات مورد اختلاف، مقداری به هم نزدیک شده /

  • ادامه مذاکرات فقط بعد از پوزش ترامپ

  • جنگ روایت‌های ترامپ و اهمیت یک هشتگ

  • برای هر سناریویی آماده هستیم/برای جنگ در هر مقیاسی آماده‌ایم/شهید رئیسی الگویی برای خدمت به اسلام بود

  • خلیج فارس،همیشه فارس خواهد بود

  • او از نخست‌وزیر بنیامین نتانیاهو ناامید شده است/ترامپ از فشار‌های نتانیاهو برای حمله به ایران کلافه شده

  • استقبال مکرون از یک تروریست حرفه ای در الیزه

  • تمجید باشگاه اینتر از طارمی

  • مهمترین وظیفه حوزه، بلاغ مبین و زمینه‌سازی برای تمدن نوین اسلامی

  • ناترازی در انتصابات؛ وقتی سخنگوی ستاد، مدیر برق کشور می‌شود! +عکس و فیلم

  • چند و چون اختلافات داخلی آمریکا درباره ایران

  • حج، تنها فریضه‌ای با ساختار کاملاً سیاسی است /هیچ منفعتی برای امت اسلامی بالاتر از اتحاد نیست+ فیلم

  • هیبت "تاد" فرو ریخت باز آرایی یک معادله نظامی

  • از گشت ارشاد تا حاشیه سازی برای قانون حجاب/ از داد و بیداد برای گشت ارشاد تا حمله گروهی به چند پیامک اخطار+جزئیات و عکس

  • مکانیسم ماشه تفنگ بی‌فشنگ است فریب نخورید!

  • بنر پویش نه به تصادف برای استفاده پایگاه‌های خبری
    |ف |
    | | | |
    کد خبر: 401243
    تاریخ انتشار: 25/ارديبهشت/1404 - 21:41

    این پل ۵۰ ساله در تهران ماندگار شد

    مسئولان شهری بارها اعلام کردند که پل حافظ باید حذف شود اما عضو شورای شهر می‌گوید که این کار از دستور خارج شد.

    این پل ۵۰ ساله در تهران ماندگار شد

    به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ، به نقل از خبرگزاری خبر انلاین 

    «پل حافظ کارکرد خود را ازدست‌داده است»، این را رئیس کمیسیون حمل‌ونقل ترافیک شورای شهر جعفر تشکری هاشمی می‌گوید. اما امروز رئیس کمیته حمل‌ونقل ترافیک شورای شهر تهران گفت که «پل حافظ ماندنی است».

    نیم‌قرن پیش پل حافظ در تقاطع خیابان حافظ ـ‌ طالقانی ساخته شد و قرار بود چند سالی به‌عنوان سازه موقت باشد، از ۲ سال پیش ماجرا حذف این پل کلید خورد.

    عضو شورای شهر تهران امروز گفت که هزینه احداث زیر گذر به‌جای پل حافظ مقرون‌به‌صرفه نبود و قرار شد این پل بازسازی و مقاوم‌سازی شود.

    نظرات بینندگان
    نظرات شما