سه شنبه 02 تير 1405 - Tue 23 Jun 2026
|ف |
| | | |
کد خبر: 390776
تاریخ انتشار: 09/دي/1403 - 21:35

پیوس سرمربی نیروی زمینی شد

فرشاد پیوس هدایت تیم نیروی زمینی را بر عهده گرفت.

پیوس سرمربی نیروی زمینی شد

به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ، به نقل از ایسنا

 پس از آنکه تیم فوتبال نیروی زمینی نتایج خوبی نگرفت، باشگاه تصمیم بر جدایی امیر ابهری گرفت. پس از جدایی او فرشاد پیوس، بازیکن سابق پرسپولیس و سرمربی سابق چوکای تالش، هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

پیوس از ابتدای فصل روی نیمکت چوکا حضور داشت و با این تیم دو برد، دو تساوی و چهار شکست در کارنامه خود ثبت کرد.

مرتبط ها
نظرات بینندگان
نظرات شما