به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ، شهردار ناگاساکیِ ژاپن اعلام کرد امسال رژیم صهیونیستی رو به دلیل ادامه نسلکشی فلسطینیان به مراسم گرامیداشت قربانیان بمب اتم در تاریخ ۹ اوت دعوت نخواهد کرد.
به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ، شهردار ناگاساکیِ ژاپن اعلام کرد امسال رژیم صهیونیستی رو به دلیل ادامه نسلکشی فلسطینیان به مراسم گرامیداشت قربانیان بمب اتم در تاریخ ۹ اوت دعوت نخواهد کرد.