دوشنبه 01 تير 1405 - Mon 22 Jun 2026
|ف |
| | | |
کد خبر: 282734
تاریخ انتشار: 11/بهمن/1400 - 12:56

موزه عبرت

ساختمانی در محوطه باغ ملی تهران است که در زمان حکومت ظالم پهلوی توقیفگاه، زندان موقت شهربانی، زندان زنان و بعد زندان کمیتهٔ مشترک ضد خرابکاری نام گرفت‌ و توسط ساواک برای بازجویی و شکنجه مخالفین حکومت پهلوی مورد استفاده بود.سرانجام با پیروزی انقلاب اسلامی این زندان تعطیل و در سال ۱۳۷۹ به موزه عبرت جهت بازدید عموم تبدیل شد.

موزه عبرت

مرتبط ها
نظرات بینندگان
نظرات شما