به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ، به نقل از ایسنا، آلبرت کوچویی ـ گوینده پیشکسوت رادیو ـ در شرح مهمترین عناوین روزنامههای یکشنبه ـ پنجم دی ماه ـ مینویسد:
اینجا تنها خانه ماست

روزنامههای امروز آلمان و فرانسه، نگاه به یورش امیکرون دارند. همهگیری کرونا و امیکرون هشداری به زمستان است. باید مراقب خانهمان باشیم. این تنها خانه ما است.
بحران تغییرات آب و هوا هم هشداری به زمین است و باز به زمستان. قرنطینه کردن سیاره زمین خیالبافی نیست، فاجعه است.
انگار بحران دارد شیوه زندگی آدمها میشود. مثل زمان لویی پاستور و رابرت کخ، که زمین جولانگاه تاخت و تاز میکروبها بود و جهان عادت به زندگی با آن را داشت.



