دوشنبه 01 تير 1405 - Mon 22 Jun 2026
|ف |
| | | |
کد خبر: 258605
تاریخ انتشار: 01/شهريور/1400 - 16:55

نصرالله عبداللهی با ناراحتی باشگاه را ترک کرد

سرپرست سابق تیم فوتبال استقلال با ناراحتی باشگاه استقلال را ترک کرد.

  نصرالله عبداللهی با ناراحتی باشگاه را ترک کرد

به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت»نصرالله عبداللهی که تا ظهر امروز پست سرپرستی تیم فوتبال استقلال را داشت، از سوی مدیران باشگاه مورد تقدیر قرار گرفت و لوح تقدیری به پاس زحماتش تقدیم وی شد.

همچنین قرار شد عبداللهی از امروز به عنوان مدیر فنی تیم استقلال مشغول به کار شود. وی که اصلاً از این شرایط راضی نبود، لوح تقدیرش را با خود به همراه نبرد و با ناراحتی باشگاه استقلال را ترک کرد.

نظرات بینندگان
نظرات شما