سه شنبه 02 تير 1405 - Tue 23 Jun 2026
|ف |
| | | |
کد خبر: 255083
تاریخ انتشار: 08/مرداد/1400 - 13:20

درگذشت دوبلور دیگری با کرونا

شیرین بهرامی ـ دوبلور و گوینده ـ پنجشنبه (هفتم مرداد ماه) بر اثر ابتلاء به کرونا درگذشت.

 درگذشت دوبلور دیگری با کرونا

به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» به نقل ایسنا، خبر درگذشت این دوبلور توسط روابط عمومی انجمن صنفی سراسری گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم (دوبلاژ) تایید شده است.

در توضیح خبر انجمن صنفی دوبلاژ آمده است: شیرین بهرامی عزیز پیش از آنکه بیشتر با او آشنا گردیم پرپر شد و از میانمان رفت. ای کاش ریشه این ویروس منحوس هرچه زودتر کنده شود.

شیرین بهرامی متولد ۱۳۵۶ مدتی بود در دوبلاژ سازمان صداوسیما مشغول کار دوبله بود و به تازگی هم عضو انجمن شده بود.

بهرامی دوبله سریال‌هایی چون «بینوایان» و سینمایی «تالکین» را بر عهده داشته است.

 

مرتبط ها
نظرات بینندگان
نظرات شما