به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» به نقل از ایرنا، مجتبی شاجو گفت: سارق در یکی از نقاط شهرستان عنبرآباد برای سرقت کابل و سیم های برق از تیر برق بالا رفته که هنگام سرقت دچار برق گرفتگی می شود و جان خود را از دست می دهد
به استناد ماده ۶۵۹ قانون مجازات اسلامی بخش تعزیرات افرادی که مبادرت به سرقت وسائل و متعلقات مربوط به تاسیسات عمومی مانند موارد ذکر شده بکنند به حبس یک تا پنج سال محکوم می شوند و اگر به دلیل عمل سارقین به وسائل شخصی مردم یا دستگاهای کارخانجات صدمه ای وارد شود شخص سارق باید جبران خسارت کند.



