شنبه 06 تير 1405 - Sat 27 Jun 2026
|ف |
| | | |
کد خبر: 206732
تاریخ انتشار: 28/آبان/1399 - 19:04
از اول آذرماه

افزایش ساعات کاری مترو و اتوبوس

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با صدور اطلاعیه ای از افزایش ساعت کاری خطوط مترو و اتوبوس تا ساعت ٢٢ از روز شنبه اول آذر ماه سال ١٣٩٩ خبر داد.

 افزایش ساعات کاری مترو و اتوبوس

به گزارش ایسنا، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران طی اطلاعیه ای اعلام کرد: به رغم کاهش سفرهای خطوط مترو و اتوبوسرانی به دلیل اعمال محدودیت های جدید و تعطیلی بسیاری از فعالیت های شهری، از روز شنبه اول آذر ماه، اتمام ساعت کاری خطوط مترو و اتوبوس در شهر تهران به ساعت ٢٢ افزایش خواهد یافت. 
در ادامه این اطلاعیه آمده است: بنابراین به منظور سرویس دهی مناسب‌تر به‌مسافرین با رعایت فواصل اجتماعی، ساعت کار ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران ( مترو و اتوبوسرانی) براساس تصمیمات جدید در خصوص اعمال محدودیت های اعلام شده در ستاد ملی مقابله با کرونا، از اول  آذرماه، ساعت ٢٢ خواهد بود.

نظرات بینندگان
نظرات شما