جمعه 05 تير 1405 - Fri 26 Jun 2026
  • خلیل‌زاده در تیم منتخب دور دوم گروهی + عکس

  • فیلم/ حال و هوای تهران در روز تاسوعا

  • گل‌های روز سیزدهم جام جهانی ۲۰۲۶ / فیلم

  • قیمت طلا و سکه امروز ۳ تیرماه ۱۴۰۵

  • توافق ستاره استقلال برای تمدید قرارداد

  • قالیباف باکو را به مقصد تهران ترک کرد

  • دیدار قالیباف با علی اف +عکس

  • اسرائیل از حمله هوایی به لبنان خبر داد

  • پایان دادگاه نتانیاهو بعد از ۹۸ جلسه

  • پول‌های آزادشده ایران کجا خرج می‌شود؟

  • اعلام زمان از سرگیری مذاکرات فنی اسلام‌آباد

  • برنامه بازی‌های روز پانزدهم جام جهانی ۲۰۲۶

  • توقف کامل پروازها در فرودگاه مهرآباد ۱۲ و ۱۵ تیر

  • پیام تسلیت رئیس قوه قضاییه به محمدباقر ذوالقدر

  • هیچ نشستی با گروسی برگزار نشده است

  • افشای مشخصات وطن‌فروش‌ها به صورت آنلاین +عکس

  • ترامپ فینال جام جهانی را خراب می‌کند

  • «ای اهل حرم میر و علمدار نیامد»+ عکس

  • پیام سید مجید موسوی فرمانده هوا فضای سپاه به خانواده شهید ماکان نصیری

  • قالیباف: ایران نشان داد دوران تحمیل اراده بر ملتهای مستقل گذشته است

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 181016
    تاریخ انتشار: 23/ارديبهشت/1399 - 16:05

    شاه ماهی جذاب پرسپولیس باز می گردد؟

    مهاجم نیجریه ای پرسپولیس برای دریافت مطالباتش به باشگاه مهلت دو هفته ای داد.

    شاه ماهی جذاب پرسپولیس باز می گردد؟

    با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی لیگ برتر فوتبال در ایران، بازیکنان خارجی تیم فوتبال پرسپولیس با کسب اجازه از باشگاه، راهی کشور‌های خود شدند. اگرچه هنوز زمانی برای آغاز تمرینات اعلام نشده، اما بازیکنان خارجی پرسپولیس برای بازگشت به دنبال دریافت مطالبات خود هستند، در شرایطی که مسولین باشگاه به بازیکنان خارجی قول داده بودن که مطالبالتشان را واریز کنند اما شنیده ها حاکی از آن است که به این وعده عمل نکردند و کریستین اوساگونامهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس نیز بعد از عقد قرارداد با این تیم طی ماه‌های اخیر موفق به دریافت مطالبات خود نشده است و هم اکنون در کشوری خود می باشد و این بازیکن از شرایط بوجود آمده کاملا ناراضی بوده و مدیربرنامه بلژیکی این بازیکن طی روزهای اخیر دو نامه به باشگاه ایمیل کرده و هفته گذشته نیز در گفتگویی که با رسول پناه داشته به او وعده داده شد که تا ۵ خرداد بخشی از مطالبات اوساگونا پرداخت می شود.

     

    اوساگونا که در دربی عملکرد درخشانی داشت و یک پاس گل نیز به نام خود ثبت کرد، با اعلام نارضایتی خود از عملکرد باشگاه به واریز مطالباتش، در انتظار تحقق وعده مدیران تیم تا ۵ خرداد است. در صورتی که این موضوع نهایی نشود، این بازیکن می تواند، با توجه به سررسید مطالباتش طی ماه‎های اخیر به فیفا شکایت کند و ضمن فسخ قراردادش، پرونده جدیدی علیه این باشگاه شکل دهد.

    و باید منتظر بمانیم تا ببینیم باشگاه در این مهلت دو هفته می تواند مطالبات اوساگونا را پرداخت کند یا نه؟

     

     

    منبع : جام نیوز

    نظرات بینندگان
    نظرات شما