بعد از زلزله تهران و با دستور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان برای اسکان مردم دربهای استادیوم آزادی،
تختی ، کشوری شیرودی و انقلاب برای استقرار مردم باز شد.
بنا بر این گزارش وزیر ورزش و جوانان دستور داد تمامی اماکن روباز ورزشی استان تهران آماده پذیرایی از مردم در صورت تمایل باشند
منبع : ورزش سه



