حجت الاسلام شهاب مرادی در آخرین پست اینستاگرام خود، با انتشار عکسی قدیمی از سامرا نوشت:
سلام در نوجوانی با خودم عهد کرده بودم هر وقت راه زیارت عتبات باز شد [که آن سالها فقط یک خیال و آرزو بود!] حتما اول به زیارت سامراء مُشرف شوم بعد به نجف و کربلا و کاظمین اما نشد؛ زمان حکومت صدام لعین [به برکت خون شهدا] راه زیارت عتبات باز شد و بالاخره صدام بود و بگیر و ببند و تشریفات امنیتی خاص و تمام کاروان های زیارتی، باید با برنامه مدونِ منظم حرکت می کردند، لذا اول مشرف شدیم کاظمین ... شیرینی آن زیارت ها هنوز زیر زبانم هست امشب یک آلبوم کاغذی را فرزندم آورد و این عکس را که در اولین تشرفم به سامراء گرفتم را دیدم و تقدیم شما می کنم.
خدا دشمنان اهل بیت ع را تا ابد لعنت کند که این گنبد بی نظیر را تخریب کردند.ان شاء الله بقیع را هم میسازیم. این #عکس را از پشت بام یک منزل مجاور حرم گرفتم؛ صبحِ زود بود رسیدیم سامراء و وقتی به همراه صاحب خانه دو تایی با هم رسیدیم بالا هنوز چند بچه روی پشت بام خواب بودند. همیشه عشق و ارادت و احساس عجیبی نسبت به غربت سامراء و امامین هُمامین عسکریین علیهما السلام داشته و دارم. شهادت امام حسن زَکیّ عسکری علیه السلام برای تعجیل در فرج امام زمان روحی فداه دعا کنیم و به ارواح پاک تمامی علماء و شهداء خصوصا شهدای مدافع حرم صلوات و فاتحه ای تقدیم کنیم. #روضه_هشتم_ماه #یوم_الهدم #هشتم_شوال #امام_حسن#ما_بقیع_را_میسازیم.

منبع : فرهنگ



