یکشنبه 07 تير 1405 - Sun 28 Jun 2026
|ف |
| | | |
کد خبر: 122199
تاریخ انتشار: 05/اسفند/1397 - 17:49
تراکتورسازی

شاه ماهی بازی با سپاهان را از دست داد

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی دیدار هفته آینده تیمش مقابل سپاهان را از دست داد.

شاه ماهی بازی با سپاهان را از دست داد

بازی تیم‌های سایپا تهران و تراکتورسازی تبریز از ساعت ۱۶ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه شهدای شهر قدس آغاز شد.

 

اشکان دژاگه با دریافت کارت زرد در دقیقه ۵۳ دیدار تیمش مقابل سایپا چهار اخطاره شد و دیدار هفته آینده نارنجی‌پوشان مقابل سپاهان را در هفته بیستم از دست داد.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی در بازی هفته گذشته هم سومین کارت زردش را در دیدار مقابل استقلال دریافت کرد.

 

منبع : فارس

مرتبط ها
نظرات بینندگان
نظرات شما