سه شنبه 02 تير 1405 - Tue 23 Jun 2026
  • ادای احترام پوتین به آرامگاه سرباز گمنام / فیلم

  • تکذیب ادعای جنجالی شهباز شریف درباره مذاکرات

  • وضعیت تردد در تنگه هرمز به چه صورت است؟

  • حذف اولین تیم آسیایی از جام جهانی+ فیلم

  • وزیر ارتباطات: تلفن همراه و ثابت قطع نخواهد شد

  • سنت چندصدساله تولید عود در ویتنام / عکس

  • قیمت بیت کوین امروز سه‌شنبه ۲ تیر

  • مترو و بی آر تی در تهران تا چه زمانی رایگان است؟

  • ترفند شهید دهقان برای فرار از اعدام توسط ساواک

  • دومین شب مراسم عزاداری ماه محرم در جوار محل عروج قائد شهید/عکس

  • حاتمی‌کیا: تنگسیری‌ها دارد این خاک

  • وقتی حرف ترامپ پیش الجولانی هم خریدار ندارد+عکس

  • ایران چند درصد شانس صعود دارد؟

  • پزشکیان عازم اسلام‌آباد شد

  • مسیر پروازهای اربعین کوتاه‌تر شد

  • کم‌نظیر از یک پلنگ سیاه در کنار دو توله‌اش / عکس

  • سمور آبی یک تمساح را زنده زنده خورد / فیلم

  • بنزین ارزان و تورم ۳ رقمی در اقتصاد ایران

  • مداحی لالایی از حاج عبدالرضا هلالی

  • توافق با ایران، حل موقت بحران موجودیتی هژمونی آمریکا یا آمادگی برای تنشی بزرگتر در آینده؟

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 119341
    تاریخ انتشار: 11/بهمن/1397 - 12:10
    وفاداری

    اقرارنامه یک اصولگرای گناهکار!

    آیا زیبنده است ملتی که تراز وفاداری را در کوران جنگ و تنگنای محاصره اقتصادی ارتقا بخشیده، چهل سالگی انقلاب خود را در صف ارزاق جشن بگیرد؟

    اقرارنامه یک اصولگرای گناهکار!

    ظهر یکشنبه هفتم بهمن 97 مشاهده صحنه‌هایی اعصاب خردکن از حضور هموطنان پایتخت‌نشین در صف توزیع گوشت، که در بخش خبری سیما به نمایش درآمد، روانم را پریشان کرد.

    با مشاهده بانویی کودک به بغل، پیرمردی بازنشسته، کارگران و کارمندانی که برای دریافت مایحتاج سفره خود به بهایی ارزان‌تر، آن شرایط رقت بار را تحمل می‌کردند، خون خونم را می‌خورد.

    بیشتر از این بابت سوختم که یقین دارم تأثیر عوامل بیرونی بر افتضاح مورد اشاره، در قیاس با ناکارآمدی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی، اصلا قابل اعتنا نیست.

    آیا زیبنده است ملتی که تراز وفاداری را در کوران جنگ و تنگنای محاصره اقتصادی ارتقا بخشیده، چهل سالگی انقلاب خود را در صف ارزاق جشن بگیرد؟!

     

    منی که از عمق وجود به انقلاب باور دارم، نظام جمهوری اسلامی را مقدس می‌دانم و زلف ارادتم را به ساحت امام و رهبری گره زده‌ام، از بی‌کفایتی دولت مستقر شرمگینم و خود را در پیش‌آمد چنین وضعیتی گناهکار می‌دانم.

     

    مردم شریف و نجیب ایران

    از محضر یکایک شما پوزش می‌طلبم که برخی کارگزاران کشور به ترمز پیشرفت و رفاه تبدیل شده‌اند، برای عقب راندن قطار انقلاب تا پرتگاه ارتجاع با یکدیگر کورس گذاشته‌اند و الساعه کاری جز عذرخواهی از من ساخته نیست.

     

    اکنون که بی‌تدبیری مثل خوره به جان ثروت‌های خدادادی و سرمایه اجتماعی این مرز و بوم افتاده، تقصیر اینجانب به‌عنوان یک مدعی اصولگرایی این است که در فرآیند «تبدیل شعار به عمل» سهمم را ادا نکرده‌ام.

    خود را مستحق سرزنش می‌دانم که عقلم قد نداد چگونه در بزنگاه انتخابات، تفاوت اصل و بدل را به هم‌میهنانم نشان بدهم؛ سرگرم رقابت موهوم درون‌جناحی نشوم و کدخداباوران را بر مقدرات مملکت حاکم نکنم.

     

    پیر مرادم زنهار داد که نگذارم انقلاب به‌دست نااهلان بیفتد، محرومان و پیشکسوتان جهاد را فراموش نکنم... رهبرم برای مبارزه علیه فقر، فساد، تبعیض و اشرافیگری فراخوان داد... و من تمام این مدت اسیر رودربایستی با گندم نمایان جو فروشی بودم که خود را تابع ولی و خادم مردم جا زدند.

     

    این اقرارنامه سطرهای بیشتری دارد که به مرور تکمیل خواهد شد.

    منبع : جام نیوز

    مرتبط ها
    نظرات بینندگان
    نظرات شما