یکشنبه 09 ارديبهشت 1403 - Sun 28 Apr 2024
|ف |
| | | |
کد خبر: 86749
تاریخ انتشار: 08/بهمن/1396 - 12:24
اجتماعی

انجام عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی در محور هراز

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: برف، 70 کیلومتر از محور هراز را درنوردید.

انجام عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی در محور هراز


عباسعلی نجفی امروز با اشاره به بارش 70 کیلومتری برف از محدوده آستانه امامزاده هاشم محور هراز، اظهار کرد: از روز گذشته شاهد برف سنگین و کولاک شدید در محورهای هراز و همچنین محدوده گردنه گدوک تا شیرگاه محور سوادکوه بودیم.

وی به بارش سنگین برف و کولاک از محدوده تونل کندوان تا مرزن‌آباد اشاره کرد و افزود: همچنین در محورهای فرعی مازندران ازجمله جواهرده و جنت رودبار رامسر، دوهزار و سه‌هزار تنکابن، عباس‌آباد ـ کلاردشت، دودانگه و کیاسر شاهد بارش شدید برف هستیم.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با بیان اینکه شاهد گستردگی برف در محورهای استان مازندران هستیم، اضافه کرد: مأموران راهداری طی حدود 24 ساعت گذشته مشغول انجام عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی محورهای مازندران هستند.

نجفی در ارتباط با مسافرانی که در راه‌های مازندران از سفر بازماندند، تصریح کرد: حدود 400 دستگاه ماشین‌آلات در محور هراز گرفتار برف و کولاک شدند توانستیم از مسیر تونل مشا که در حال تعمیرات بود مسافران را عبور دهیم.

وی ادامه داد: همچنین 150 دستگاه از سرنشینان را در محدوده منظریه و آستانه امامزاده هاشم محور هراز اسکان دادیم.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران با اعلام اینکه در حال حاضر محورهای هراز و کندوان مسدود هستند، اظهار کرد: بازگشایی کامل محور هراز تا دقایقی دیگر انجام می‌شود ولی محور کندوان به‌دلیل بارش سنگین برف و کولاک در حوزه استان البرز مسدود بود و بازگشایی کامل آن حدود دو ساعت صورت می‌گیرد.

نجفی با تأکید بر اینکه مسافران از انجام سفرهای غیرضروری پرهیز کنند، خاطرنشان کرد: لازم است درصورت نیاز به سفر خودروها مجهز به تجهیزات زمستانی باشد تا با مشکلی مواجه نشوند.

منبع : حامیان ولایت

نظرات بینندگان
نظرات شما