چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 - Wed 01 May 2024
  • نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه اثبات حقانیت موضع ایران در بی اعتمادی به آمریکا است/ جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل را بدانند/ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب+فیلم

  • حزب‌الله با رگبار موشکی حمله ارتش اسرائیل را تلافی کرد

  • جنایات کومله به‌روایت تنها معلم بازمانده «برده‌سور»

  • فرمانده نیروی هوافضای سپاه: عملیات «وعده صادق» نکات پنهان زیادی دارد/آمریکایی‌ها گفته بودند دخالت نمی‌کنیم اما کردند+ فیلم

  • مانور عجیب روی کاهش نقدینگی

  • استایل گران قیمت بهاره رهنما

  • فرمانده‌ای که پسرخاله صدام را اسیر کرده بود

  • از ادعای شکنجه تا پیام‌های لحظه آخر به مادرش+ عکس و فیلم

  • زندگینامه شهید مرتضی مطهری، معلمی بزرگ و برگزیده

  • تجارت خاموش گلرنگ با «افعی تهران» در شبکه‌های فارسی زبان خارج از کشور +عکس

  • تصمیم‌گیری سلیقه‌ای عربستان در افزایش سهمیه حج+ عکس

  • پلیس در حال انجام وظیفه/ به ترک فعل ۳۲ دستگاه مسئول درباره حجاب رسیدگی خواهد شد؟+ فیلم

  • افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت

  • امکان آزادی مشروط بابک زنجانی وجود دارد ؟

  • دلالت‌های مهم قانون H.R.815 برای ایران

  • جزئیات جدید درباره کاهش ساعت کاری ادارات

  • زهر چشمی که ایران در حمله به «نواتیم» از نتانیاهو گرفت، بی‌سابقه بود

  • روند خوب تولید؛ توقف فروش رسمی/ خودروهای تولیدی کجا هستند؟

  • ماجرای زمین خوردن شهید خرازی و روضه زنده

  • با خانواده توماج صالحی آشنا شوید+عکس‌ و فیلم

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 368913
    تاریخ انتشار: 17/فروردين/1403 - 14:57

    شکوه حضور ایرانیان در راهپیمایی روز قدس+عکس

     شکوه حضور ایرانیان در راهپیمایی روز قدس+عکس

    به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ، 

    راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس با شعار «روز قدس، از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار» در بیش از در بیش از ۲ هزار نقطه کشور به طور همزمان از ساعت ۱۰ صبح امروز (۲۵ فروردین) برگزار شد.

    دعوت شخصیت‌ها و نهادهای مختلف برای حضور در راهپیمایی

    طی روزهای گذشته احزاب و تشکل‌های سیاسی، سران قوا، تشکل‌های دانشگاهی، شخصیت‌ها و نهادهای مختلف ضمن اعلام حضور در راهپیمایی روز قدس از عموم مردم برای حضور پر شور در این راهپیمایی دعوت کرده بودند.

    Preview
     
    تصویر سردار شهید قاسم سلیمانی در دستان راهپیمایان روز قدس
     

    مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس به شرح زیر است :

    ۱. مسجد امام حسین (ع): میدان امام حسین (ع) خیابان انقلاب اسلامی دانشگاه تهران

    ۲. مسجد جامع ابوذر: میدان ابوذر خیابان ابوذر خیابان شهید برادران، حسنی خیابان قزوین خیابان کارگر میدان انقلاب اسلامی دانشگاه تهران

    Preview


    ۳. مسجد مظهری: خیابان قزوین میدان قزوین خیابان کارگر جنوبی میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران

    ۴. مسجد امام زمان (عج): خیابان آزادی تقاطع خیابان بهبودی میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران

    Preview

     

    ۵. مسجد ابوالصدق: خیابان امام خمینی (ره) - خیابان کارون - خیابان آزادی میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران ۶. مسجد حضرت مهدی (عج): خیابان ستارخان میدان توحید خیابان توحید خیابان آزادی میدان انقلاب اسلامی دانشگاه تهران

    ۷. مسجد الجواد (ع): میدان هفتم تیر خیابان کریمخان میدان ولی عصر (عین الله تعالی فرجه الشریف) بلوار کشاورز، دانشگاه تهران ۸. مسجد امام جعفر صادق (ع): فلکه اول صادقیه خیابان ستارخان خیابان توحید خیابان آزادی میدان انقلاب اسلامی دانشگاه تهران

    ۹. مسجد حضرت امیر (ع): خیابان کارگر شمالی میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران ۱۰. مسجد جامع رسول اکرم (ص): تهرانسر، بلوار شاهد بلوار تهرانسر میدان کمال الملک بزرگراه شهید لشگری، خیابان آزادی خیابان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران

    در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز قدس در تهران دستنوشته‌ها و مطالبی توسط راهپیمایان بر روی دیوارنوشته « اسرائیل بدان که ...» نوشته می شود.

    حاضران در راهپیمایی بنر ۱۰۰ متری با تصاویری از جنگ در غزه و جنایت‌های رژیم صهیونیستی را در مسیر راهپیمایی حمل می‌کنند.

    ایرج مسجدی از فرمانده‌هان سپاه قدس در راهپیمایی روز قدس و تشییع شهدای حمله اسراییل  به کنسولگری ایران در سوریه حضور داشت.

    از زمان آغاز مراسم تشییع شهدا تاکنون همچنان جمعیت گسترده‌ای در میدان فردوسی حضور دارند که به سمت دانشگاه تهران در حرکت هستند.

    راهپیمایان شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را در مراسم تشییع شهدای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق سر دادند.

    حضور رییس سازمان انرژی اتمی در راهپیمایی روز جهانی قدس

     رییس سازمان انرژی اتمی ایران، به منظور اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرد.

    محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی، صبح امروز (جمعه) همگام با آحاد ملت بزرگ ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافت.

    Preview

    جمعی از مدیران و کارکنان سازمان انرژی اتمی ایران همراه با محمد اسلامی و سایر هموطنان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.

    تعدادی از راهپیمایان کفن پوش با نوشته « ما تا آخر ایستاده‌ایم» در مسیر راهپیمایی حضور داشتند.

    در مراسم راهپیمایی روز قدس تهران تشییع نمادین کودکان شهید غزه انجام شد.

    محسن رضایی: صهیونیست ها قطعا پشیمان خواهند شد

    محسن رضایی دبیر شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا، با حضور در راهپیمایی روز قدس با اشاره به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در کنسولگری ایران در دمشق تاکید کرد

    که آنها قطعا پشیمان خواهند شد.

    وی حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه را نشانه ذلالت صهیونیست‌ها خواند.

    حضور دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در راهپیمایی روز قدس در تهران

    زیاد نخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین همزمان با برگزاری راهپیمایی روز قدس در تهران و همچنین تشییع پیکر شهدای راه قدس در این مراسم حضور یافت.

    Preview

    جلسه محاکمه سران رژیم صهیونسیتی با حضور تعدادی از قضات و وکلا و مشارکت مردم در حاشیه راهپیمایی روز قدس در تهران به صورت نمادین برگزار شد.

    Preview

    همچنین در این مراسم اعدام نمادین بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونسیتی نیز انجام شد.

     در مراسم راهپیمایی تهران سردار حسین نجات تاکید کرد: شکست اسرائیل در طوفان‌الاقصی عامل جنایت صهیونیست‌ها است.

    تشویق مردم به تحریم کالاهای رژیم صهیونسیتی دستنوشته‌هایی بود که توسط برخی از شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس تهران حمل می‌شد.

    Preview

    در مراسم راهپیمایی روز قدس در تهران پرچم آمریکا توسط تعدادی از حاضران به آتش کشیده شد.

    Preview
     

    محمد جعفر منتظری رییس دیوان عالی کشور و رییس دادگاه ویژه روحانیت نیز در راهپیمایی روز قدس در تهران حضور داشت.

     

    Preview

     

    ابو فدک المحمداوی جانشین رئیس حشدالشعبی نیز به همراه دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در مراسم راهپیمایی روز قدس در تهران حضور داشت.

    Preview

    احمد وحیدی وزیر کشور نیز در راهپیمایی روز قدس و تشییع پیکر شهدای راه قدس حضور داشت.

    Preview
     

    جواد اوجی، وزیر نفت نیز از جمله حاضران در مراسم راهپیمایی امروز بود.

    Preview

     

    محمد باقر قالیباف، رییس مجلس و سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه نیز از جمله راهپیمایان مراسم روز قدس امسال بودند.

    ایران آماده حماسه ای دیگر/ آغاز راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرها

    آذربایجان شرقی:

    راهپیمایی روز قدس در اعلام حمایت از مردم مظلوم و مقاوم فلسطین از دقایقی قبل با حضور مردم تبریز از سمت مساجد و محلات به سمت میعادگاه نماز جمعه آغاز شد.

    این مراسم حماسی از مسیرهای اعلامی به طرف مصلای اعظم امام (ره) برگزار می‌شود؛ بسیاری از مردم از هم اکنون برای حضور در راهپیمایی در مبادی مسیرهای اعلام شده گردهم آمده‌اند.

    اصفهان:

    راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور و در آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان در اصفهان آغاز شد.

    خراسان رضوی:

    راهپیمایی باشکوه روزجهانی قدس که با عنوان «طوفان‌الاحرار» نامگذاری شده است امروز جمعه ۱۷ فروردین ماه جاری در بیش از ۱۱۵ نقطه استان برگزار می‌شود.

    این مراسم از هم اکنون از میدان ۱۵ خرداد به طرف حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود و پس از اجتماع در رواق امام خمینی «ره» و اماکن متبرکه رضوی سعیدجلیلی، نماینده مقام معظم رهبری در این مراسم سخنرانی می‌کند و پس از قرائت قطعنامه، نمازجمعه به امامت آیت‌ا… علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مشهد مقدس اقامه می‌شود.

    اجتماع راهپیمایان از میدان ۱۵ خرداد به طرف حرم مطهر رضوی و ورودی خواهران از باب‌الجواد (ع) و برادران از باب‌الرضا (ع) و اجتماع در حرم مطهر رضوی در حال برگزاری است.

    البرز:

    اینجا ایران، اینجا ایران کوچک، مهد دلیران و سرداران شهید و امروز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است و همانند سال‌های گذشته مردم شهیدپرور و ولایتمدار استان البرز به ویژه شهر کرج در دفاع از مردم مظلوم فلسطین به خیابان‌ها آمده‌اند و قرار است بار دیگر فریادهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا در این شهر طنین انداز شود.

    جنایات پی در پی و بی رحمانه رژیم غاصب صهیونیستی و به شهادت رساندن مردم مظلوم و بی پناه غزه، خشم و انزجار مردم ایران را برانگیخته و به دنبال جنایات اخیر این رژیم جعلی و حمله تروریستی به کنسولگری ایران در سوریه و حمله دیگر به مقر سپاه در چابهار و شهادت سرداران و مستشاران نظامی، این خشم و نفرت را صد چندان کرده است.

    راهپیمایی روز جهانی قدس در کرج از ساعت ۱۰ صبح با حضور مسؤولان و اقشار مختلف مردم از میدان شهدا آغاز شده و به سمت مصلای بزرگ نماز جمعه کرج در حال برگزاری است. حضور باشکوه امروز مردم سیلی محکمی بر دهان بدخواهان نظام و انقلاب می‌زند و ثابت می‌کند که تحت هر شرایطی، این ملت حتی با زبان روزه نیز میدان را ترک نخواهند کرد.

    سمنان:

    خیابان‌های منتهی به مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در اقصی نقاط استان سمنان کم کم مملو از جمعیت می‌شود و چادرها و ایستگاه‌هایی نیز در مبدا و مقصد راهپیمایی روز قدس ایجاد شده و خدمات فرهنگی، مسائل دینی و … در آنها ارائه می‌شود.

    نکته جالب اینکه امسال به واسطه جنایت تروریستی که اسرائیل علیه فرماندهان سپاه قدس در سوریه انجام داد و به یاد شهدایی مانند شهید رضی موسوی و شهید زاهدی و … مردم به صورت خود جوش در ابتدای مسیرها حضور یافته و شعارهای ضد استکباری سر می‌دهند و این در حالی است که هنوز راهپیمای شروع نشده است!

    در ابتدای مسیرهای راهپیمایی همچنین ایستگاه نقاشی کودکان، نقاشی پرچم ایران و فلسطین روی چهره کودکان، توزیع پلاکاردهای ضد استکباری، پرچم‌های ایران، تراکت‌های زرد رنگ بزرگی که روی آنها مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا نوشته شده، وجود دارد.

    کردستان:

    هم‌اکنون لحظه آغاز راهپیمایی عظیم کردستانی‌ها است، راهپیمایی در روز جهانی قدس و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و غزه به خیابان‌ها آمده‌اند.

    از همین دقایق آغاز راهپیمایی مردم شهر سنندج با فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا خشم و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام داشتند.

    سیستان و بلوچستان:

    از ابتدای صبح امروز و ساعت‌ها قبل از آغاز راهپیمایی روز جهانی قدس، شاهد حضور هزاران نفری مردم پیر و جوان، زن ومرد در محل‌های اعلام‌شده برای شرکت در این مراسم حساس و سیاسی بودیم.

    با توجه به اتفاقات اخیر در فلسطین و دمشق و جنوب استان، حضور مردم مثال زدنی است.

    آنان امروز آمده‌اند تا ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین، انزجار خود را با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ‌بر آمریکا» از اقدامات این رژیم منحوس اعلام کنند.

    براساس برنامه ریزی صورت گرفته، همزمان با راهپیمایی مراسم تشییع پیکر شهدای حملات تروریستی راسک و چابهار را در در زاهدان، پایتخت وحدت اسلامی خواهیم داشت.

    قم:

    مردم همیشه در صحنه، متدین و انقلابی شهر مقدس قم از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز جمعه ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ حرکت خود را از مسیرهای ۱۰ گانه به طرف حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها آغاز کردند.

    مردم قم در روز جهانی قدس امسال میهمان شهیدالقدس «محسن صداقت» که در روزهای گذشته بر اثر حمله هوایی رژیم اشغالگر قدس به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه به درجه رفیع شهادت رسید، بودند.

    تجمع راهپیمایان صحن امام رضا علیه السلام حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها شکل گرفت و در مراسمی با پیکر مطهر این شهید مدافع حرم وداع کردند.

    کهگیلویه و بویراحمد:

    راهپیمایی روز جهانی قدس در روستای ده بر آفتاب از توابع بویراحمر آغاز شد.

    گلستان:

    مردم گلستان با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیست اعلام کردند.

    گیلان:

    مردم همیشه در صحنه گیلان از ساعاتی قبل از آغاز رسمی مراسم راهپیمایی روز قدس در مسیرهای تعیین شده حضور یافتند.

    راهپیمایان پوسترها و تصاویری از شهید سپهبد قاسم سلیمانی و سردار شهید زاهدی، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و… را در دست دارند.

    مازندران:

    مراسم راهپیمایی روز قدس همزمان با سراسر کشور از ساعت ۱۰ صبح در مناطق مختلف مازندران نیز شروع شد و مردم دیار علویان از ساعتی پیش از آغاز مراسم، خود را به میعادگاه‌های حضور رساندند.

    مراسم روز جهانی قدس در مرکز استان از میدان شهید قاسمی به سمت مصلی ساری از دقایقی قبل با حضور پرشور مردم ولایتمدار مازندران شروع شد و فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکای آنان در فضای شهر طنین انداز شد.

    این مراسم علاوه بر ساری در ۵۹ نقطه دیگر و در تمامی شهرها، بخش‌ها و دهستان‌های مازندران صبح و پیش ازظهر جمعه مصادف با آخرین روز ماه رمضان برگزار می‌شود.

    مرکزی:

    راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر ایران اسلامی با حضور مردم انقلابی سرزمین آفتاب، استان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، برگزار شد.

    امسال در شهر اراک اجتماعات مردمی از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح از چهار نقطه شهر شامل مسجد سیدها واقع در خیابان امام (ره)، مسجد شمس در خیابان شهید رجایی، مسجد المهدی (عج) در خیابان قائم مقام و امام‌زاده عبدالله و آمنه خاتون (ع) در خیابان شهید بهشتی شکل گرفته و راهپیمایان به ۸ سمت مبدأ راهپیمایی روز قدس در میدان شهدا حرکت کردند.

    راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در ۱۱۰ نقطه استان مرکزی در حال برگزاری است و با همراهی مردم همیشه ولایتمدار، مؤمن و همیشه در صحنه استان مرکزی تا آغاز نماز جمعه ادامه می‌یابد.

    شعار راهپیمایی روز قدس سال جاری «روز قدس، از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار» است.

    سردار سلامی: فروپاشی رژیم صهیونیستی بسیار نزدیک است
    سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی در اجتماع بزرگ راهپیمایی روز قدس در تهران اظهار داشت: رژیم صهیونیستی خنجری است که نظام مزور و شیطانی انگلیس از 75 سال پیش در پهلوی پیکره امت اسلام فرو کرد و پس از آن امریکای جنایتکار این رژیم را به عنوان یک سرپل سیاسی و امنیتی و جغرافیایی در متطقه جهان اسلام تقویت کرد تا اهرمی برای مهار و تنظیم سیاستهای امریکای جنایتکار باشد.
     
     

    Preview

    سردار سلامی با بیان اینکه جنایتهای رژیم صهیونیستی تحت حمایت امریکا، ایالات متحده را در مرکز نفرت جهانی و جهان اسلام قرار داده است، خاطرنشان کرد: شخصیت سیاسی امریکا تحت تاثیر حمایت مالی و لجستیکی از رژیم صهیونیستی و حمایت سیاسی  در وتو کردن همه قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل و حمایت روانی از رژیم صهیونیستی و تلاش برای غلبه دادن اراده سیاسی خود از طریق سلطه دادن این رژیم بر جهان اسلام قرار گرفته است.
     

    رییس‌جمهور در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرد

    حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رییسی» رییس‌جمهور کشورمان، در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران شرکت کرد.

    Preview

    قالیباف در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرد

    محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (جمعه ۱۷ فروردین ماه) در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرد.

     

     

    سردار نجات: اقدامات صهیونیست‌ها نمایانگر اوج شکست و افتضاح آنان است

    سردار حسین نجات در جمع خبرنگاران حاضر در راهپیمایی روز قدس، با اشاره به دلایل حمله موشکی نظامیان صهیونیست به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، اظهار کرد: اسرائیل دو شکست بزرگ خورده، اول شکست اطلاعاتی است که برخلاف همه برنامه‌ریزی‌هایی که کرده بود عملیات طوفان الأقصی توانست تا عمق سرزمین‌های اشغالی نفوذ کند.

    وی افزود: دومین شکست صهیونیست‌ها در این است که به هیچکدام از اهداف خود باوجود بمباران چندماهه غزه نرسیدند و به همین دلیل دست به اعمال انفعالی می‌زند که نمایانگر اوج شکست و افتضاح رژیم اشغالگر قدس است.

    سردار نجات یادآور شد: کارهایی که این رژیم در سوریه و دیگر نقاط انجام می‌دهد هم نشانگر خشم فراوانش از محور مقاومت است که دائماً به این رژیم فشار می‌آورد و ضربه می‌زند.

    نظرات بینندگان
    نظرات شما