شنبه 08 ارديبهشت 1403 - Sat 27 Apr 2024
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا

  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران

  • حجاب، مسیر مصلحت جامعه

  • واکاوی ظرفیت‌های معدنی ایران و عربستان

  • ماجرای کشف یک نیروی به درد بخور توسط حسن باقری

  • نفوذ ایران در منطقه غرب آسیا به کاخ سفید هشدار داد

  • روحانی و ربیعی مخالف کاندیداتوری خاتمی بودند

  • جزییات حراج بعدی شمش طلا

  • خبر خوش وزیر کار برای کارگران

  • اسناد ارتش آمریکا از عملایات پنجه عقاب در ایران + سند

  • مستاجران ؛بازنده بازی قیمت‌سازی

  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی

  • معلم شهیدی که در روز معلم شهید شد+عکس

  • پایان دوران مدارا با قاره سبز

  • تمجید فرمانده کل ارتش از عملیات وعده صادق

  • خبر خوش برای هواداران استقلال و پرسپولیس /واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس انجام شد؟

  • اگر مردم وارد میدان اقتصاد بشوند تولید جهش پیدا می‌کند/امنیت شغلی از وظایف مسئولین است+ فیلم

  • آغاز سلسله شکست‌های آمریکا در مقابل ایران+ عکس

  • نقش پرسپولیس در فینالیست شدن العین در آسیا

  • سوءمدیریت فاحش و زبان ‌دراز برخی دولتمردان سابق درباره فقر

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 368269
    تاریخ انتشار: 04/فروردين/1403 - 12:45

    رئیس موساد برای مذاکرات به قطر سفر می‌کند+ عکس و فیلم

    دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد رئیس موساد در راستای ادامه تلاش برای دست‌یابی به توافق مبادله اسرا، برای دیدار با طرف‌های واسطه راهی قطر خواهد شد.

    رئیس موساد برای مذاکرات به قطر سفر می‌کند+ عکس و فیلم

    به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت»

    از منابع وابسته به رژیم صهیونیستی از محورهای رایزنی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم با مقامات محلی شمال فلسطین اشغالی در باره شروع سال تحصیلی در این مناطق با توجه به تداوم حملات مقاومت اسلامی لبنان خبر دادند.

    رسانه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» گزارش داد که نتانیاهو طی روزهای گذشته، نشستی با مقامات محلی در شمال فلسطین اشغالی درباره شروع سال تحصیلی آتی داشته و احتمال تعویق آن را بررسی کرده است.

    بر اساس گزارش این رسانه صهیونیست همچنین نتانیاهو با مقامات مذکور، موضوع تمدید اقامت شهرک نشینان صهیونیست در هتل ها را تا پس از ماه ژوئیه مورد رایزنی قرار داده است.

    این رسانه صهیونیست آورده است که طی روزهای گذشته رایزنی هایی نیز درباره آمادگی لازم از حیث اقتصادی انجام گرفته است و اینکه بودجه بیشتری برای تمدید اقامت شهرک نشینان خارج از مناطق خود نیاز است.

    طبق گزارش این رسانه صهیونیست، اگر سال تحصیلی در شمال فلسطین اشغالی به علت مسائل امنیتی در سپتامبر شروع نشود، به بودجه بیشتری برای این منظور نیاز است.

    حزب‌الله لبنان یک روز پس آغاز جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه مواضع نظامی این رژیم در مناطق شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است. این امر سبب هراس صهیونیست‌های ساکن شهرک‌های این مناطق شده و ده‌ها هزار نفر از آنها از ترس حملات مقاومت، از شهرک‌های خود فرار کرده‌اند.

    ارتش رژیم صهیونیستی نیز در طول این مدت مناطقی از لبنان را هدف حملات توپخانه‌ای و هوایی قرار داده است.

    تحولات سرزمین های اشغالی - صد و شصت و ششمین روز جنگ

    چاک شومر در انتقاد به نتانیاهو: نگرانی من این است که تحت رهبری او اسرائیل به دولتی مطرود در دنیا و حتی در آمریکا تبدیل شود/ شهادت ۴ فلسطینی در بیمارستان شفا بر اثر قطع برق دستگاه های تنفس مصنوعی

    جنگ جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی تحت حمایت‌های همه جانبه آمریکا وارد روز ۱۶۶ام شد. ارتش اشغالگر صهیونیستی همچنان به کشتار غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه ادامه می‌دهد و تمرکز خود را اکنون بر شهر غزه به ویژه اطراف بیمارستان شفا گذاشته است. این رژیم بامداد امروز نیز به این بیمارستان حمله و یکی از ساختمان‌های داخل آن را منفجر کرد. طبق اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه از آغاز جنگ تاکنون ۳۱۹۲۳ فلسطینی به شهادت رسیده و ۷۴۰۹۶ نفر هم زخمی شدند.

    چاک شومر، رهبر اکثریت در مجلس سنای آمریکا در مصاحبه‌ای جدید بار دیگر به انتقاد از «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی پرداخت. شومر در گفتگو با نیویورک‌تایمز گفت: بی‌بی (نتانیاهو) می‌تواند تا سال ۲۰۲۶ از برگزاری انتخابات جدید جلوگیری کند. نگرانی من این است که تحت رهبری او اسرائیل به دولتی مطرود در دنیا و حتی در آمریکا تبدیل شود.

    رئیس موساد برای مذاکرات به قطر سفر می‌کند/ اعتراف صهیونیست‌ها به کشتار ۱۵۰ فلسطینی در بیمارستان شفا/ حمایت ۷۱ درصدی مردم فلسطین از عملیات ۷ اکتبر + عکس و فیلم
    زندگی در ویرانه های غزه

    وی افزود: من دارم به آمار و ارقام نگاه می‌کنم و می‌بینم که سیر آنها به شدت نزولی است. مجبور بودم قبل از اینکه همه چیز خراب شود حرفم را بزنم. شومر خاطر نشان کرد که بدون حمایت آمریکا آینده "اسرائیل" به پایان خواهد رسید.

    هیئت امور اسرا و آزادگان و باشگاه اسیر فلسطین در گزارشی تاکید کردند که ۶۷ زن فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی در بند اسارت هستند. این دو مرکز بیان کردند که ۲۸ نفر از این زنان مادر هستند و از دیدار با خانواده و فرزندان خود محروم هستند.

    دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش اشغالگر صهیونیستی برق دستگاه‌های تنفس مصنوعی در بیمارستان شفا در غزه را قطع کرده که بر اثر آن ۴ بیمار جان خود را از دست داده‌اند.

    رئیس موساد برای مذاکرات به قطر سفر می‌کند/ اعتراف صهیونیست‌ها به کشتار ۱۵۰ فلسطینی در بیمارستان شفا/ حمایت ۷۱ درصدی مردم فلسطین از عملیات ۷ اکتبر + عکس و فیلم
    ادامه بمباران های غزه

    آخرین تحولات میدان نبرد مقاومت فلسطین با ارتش رژیم صهیونیستی/ رزمندگان قسام تک تیرانداز ارتش رژیم صهیونیستی را از پا درآوردند/ صهیونیست‌ها به شهید کردن ۱۵۰ فلسطینی در بیمارستان شفا اعتراف کردند

    ارتش رژیم صهیونیستی تعداد زیادی از خانه‌های فلسطینیان را در اطراف بیمارستان شفا در غزه به آتش کشیده است. منابع محلی اعلام کردند ارتش صهیونیستی تعدادی خانه دیگر را هم بمب‌گذاری کرده و قرار است آن‎ها را منفجر کند.

    رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به نقل از معاون رئیس سابق ستاد کل ارتش تاکید کرد که ارتش این رژیم وارد رفح نخواهد شد، زیرا برای چنین حمله‌ای آمادگی ندارد.

    ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرده از آغاز دور جدید حمله به بیمارستان شفا در شهر غزه، دست کم ۱۵۰ فلسطینی را در داخل این بیمارستان به شهادت رسانده است.

    گردان‌های قسام اعلام کرد یک تک‌تیرانداز اسرائیلی را در شرق بیمارستان شفا در غزه با گلوله ۱۲.۷ میلی متری ضد تجهیزات از پا درآورده است. گردان‌های قسام همچنین اعلام کرد دو تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال خان یونس در جنوب نوار غزه با راکت ضدزره یاسین ۱۰۵ هدف قرار داده است.

    رزمندگان فلسطینی نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در اطراف بیمارستان شفا در شهر غزه با گلوله‌های خمپاره در هم کوبیدند.

    رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند یک موشک به شهرک بتست در الجلیل غربی در شمال فلسطین اشغالی اصابت کرده است. به گفته این منابع، این حمله خسارت زیادی در پی داشته است.

    حزب الله لبنان اعلام کرد نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در داخل دو ساختمان در شهرک راموت نفتالی در شمال فلسطین اشغالی هدف حمله موشکی قرار داده و تلفاتی قطعی به آن‌ها وارد کرده است.

    گروهان‌های قدس اعلام کرد در عملیاتی مشترک با گردان‌های ابو علی مصطفی شهرک صهیونیست‌نشین بئیری در اطراف نوار غزه را هدف حمله راکتی قرار داده است.

    ارتش رژیم صهیونیستی همچنان به جنگ نسل کشی خود علیه نوار غزه که از ۷ اکتبر سال گذشته آغاز شده ادامه داده و سیاست گرسنگی و ایجاد قحطی در این منطقه را پیگیری می‌کند و در همین راستا از طریق هدف قرار دادن فلسطینیان و کمیته‌های توزیع از دسترسی ساکنان این منطقه به کمک‌های بشردوستانه جلوگیری می‌نماید. اشغالگران طی یک هفته ۸ جنایت علیه فعالان عرصه ارائه کمک‌های بشردوستانه انجام داده که بر اساس اعلام دفتر رسانه‌ای دولت غزه به شهادت ۱۰۰ نفر منتهی شده است.

    رئیس موساد برای مذاکرات به قطر سفر میکند/ تهدید مجدد بن گویر به خروج از دولت ائتلافی بنیامین نتانیاهو

    دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد رئیس موساد در راستای ادامه تلاش برای دست‌یابی به توافق مبادله اسرا، فردا برای دیدار با طرف‌های واسطه راهی قطر خواهد شد. دفتر نتانیاهو تاکید کرد که رئیس موساد قرار است در این سفر با رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا، نخست وزیر قطر و رئیس سازمان اطلاعات مصر دیدار کند.

    رئیس موساد برای مذاکرات به قطر سفر می‌کند/ اعتراف صهیونیست‌ها به کشتار ۱۵۰ فلسطینی در بیمارستان شفا/ حمایت ۷۱ درصدی مردم فلسطین از عملیات ۷ اکتبر + عکس و فیلم
    ادامه اعتراضات بر علیه نتانیاهو در سرزمین های اشغالی

    روزنامه عبری زبان معاریو به نقل از نزدیکان نتانیاهو اعلام کرد ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در صورت پیوستن گیدعون سعر به کابینه جنگ بدون عضویت او، استعفا خواهد داد.

    رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد که سخنرانی نتانیاهو مقابل جمهوری‌خواهان در کنگره آمریکا مداخله آشکار در انتخابات این کشور است و بحران با دولت بایدن را تشدید خواهد کرد. یائیر لاپید همچنین تصریح کرد که خواسته ما امضای فوری توافق مبادله اسرا به منظور بازگرداندن اسرای اسرائیلی است.

    حمایت حداکثری مردم فلسطین از تصمیم مقاومت برای انجام عملیات در ۷ اکتبر

    مرکز تحقیقات سیاسی و نظرسنجی فلسطین از ۵ تا ۱۰ مارس جاری یک نظرسنجی جدید از افکار عمومی فلسطین در کرانه باختری و نوار غزه برگزار کرد. پس از گذشت بیش از ۵ ماه از آغاز عملیات طوفان الاقصی تصمیم جنبش حماس برای حمله به شهرک‌های صهیونیستی در ۷ اکتبر از حمایت گسترده فلسطینیان برخوردار بوده به طوری که در این نظرسنجی ۷۱ درصد از شرکت کنندگان از آن حمایت نموده و آن را اقدامی صحیح توصیف کرده‌اند.

    در این نظرسنجی همچنین ۷۲ درصد از عملکرد حماس بسیار رضایت داشته در حالی که ۶۲ درصد از فلسطینیان تاکید کردند حماس در این برد پیروز خواهد شد. همچنین ۷۵ درصد فلسطینیان تاکید کردند جنگ ادامه‌دار در غزه توجهات جامعه بین الملل به این درگیری را در پی داشته و این باعث افزایش به رسمیت شناخته شدن کشور فلسطین شده است.

    گروهان‌های قدس اعلام کرد در عملیاتی مشترک با گردان‌های ابو علی مصطفی شهرک صهیونیست‌نشین بئیری در اطراف نوار غزه را هدف حمله راکتی قرار داده است.


    رویارویی مبارزان مقاومت با اشغاگران صهیونیست
    download

    از پا درآوردن تک تیرانداز کودک کش صهیونیست
    download

    حملات خمپاره ای حماس علیه نیروهای دشمن
    download

    نظرات بینندگان
    نظرات شما