یکشنبه 09 ارديبهشت 1403 - Sun 28 Apr 2024
|ف |
| | | |
کد خبر: 367998
تاریخ انتشار: 28/اسفند/1402 - 00:00

پیروزی دلچسب تیم اوسمار با بازگشت درخشش کنعانی بعد از دربی

تیم پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر در آخرین بازی سال مقابل پیکان به پیروزی رسید.

 پیروزی دلچسب تیم اوسمار با بازگشت درخشش کنعانی بعد از دربی

به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ، به نقل از خبر ورزشی؛ 

تیم پرسپولیس امشب از هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف پیکان رفت که این دیدار در نهایت با برتری ۲-۰ سرخ‌پوشان پایتخت خاتمه یافت.

هر دو گل سرخپوشان را در محمدحسین کنعانی‌زادگان در دقایق ۳۹ (پنالتی) و ۵۳ به ثمر رساند .

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، فرشاد فرجی، عبدالکریم حسن (۸۷- علی نعمتی)، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد خدابنده‌لو، مسعود ریگی، اوستون ارونوف (۸۰-سینا اسدبیگی)،‌ مهدی ترابی (۶۶- سعید صادقی)، امید عالیشاه (۶۶-وحید امیری) و عیسی آل‌کثیر (۸۷- ابوالفضل بابایی).

عکس تیمی پرسپولیس

ترکیب پیکان: محمد ناصری، ایمان اکبری (۶۲- امیرحسین صدقی)، علی‌اکبر رنجبر (۴۶- مجتبی حق‌دوست)، محمد ستاری، محمد آژیر، محمدجواد آزاده، محمدحسین فلاح، سامان نریمان جهان (۸۳- افشین صادقی)، غلامرضا ثابت ایمانی، حامد پاکدل (۴۶- امیر شهیم) و علی قربانی.

پرسپولیس در نیمه نخست طوفانی آغاز کرد و موقعیت‌های بسیاری روی دروازه پیکان به وجود آورد تا درنهایت مسعود ریگی در دقیقه ۳۸ در تراکم مدافعان پیکان در محوطه جریمه این تیم با خطای حسین فلاح مواجه و پرسپولیس صاحب یک ضربه پنالتی شود. حسین کنعانی‌زادگان پشت توپ ایستاد و گل اول سرخ‌ها را به ثمر رساند.

چیزی به پایان بازی باقی نمانده بود که ارسال پیکانی‌ها داخل محوطه جریمه پرسپولیس به دست ترابی برخورد کرد اما کوپال ناظمی اعتقادی به پنالتی نداشت تا شاگردان اوسمار برنده نیمه نخست باشند.

در نیمه دوم پرسپولیس مانند نیمه نخست نمایشی هجومی داشت و در دقیقه ۵۳ روی دریبل ناقص اورونوف در محوطه جریمه پیکان توپ به ترابی رسید و سانتر این بازیکن با ضربه سر تماشایی کنعانی‌زادگان که از عقب به مهاجمان اضافه شده بود تبدیل به گل دوم پرسپولیس و دبل گل‌زنی مدافع سرخ‌ها شد.

در دقیقه ۷۱ سعید صادقی با یک پاس در عمق توپ را در محوطه جریمه پیکان به دانیال اسماعیلی‌فر رساند و مدافع راست سرخ‌ها با پاس بغل عیسی آل‌کثیر را در موقعیت مسلم گل‌زنی قرار داد که مهاجم پرسپولیس به شکل عجیبی فرصت‌سوزی کرد و موقعیت را از دست داد.

فرصت عالی پرسپولیس در دقیقه ۷۴ روی حرکت ترکیبی اورونوف با آل‌کثیر که وینگر ازبک در محوطه جریمه پیکان با اکبر ایمانی تک‌به‌تک شد اما شوت اورونوف به شکل خطرناکی از کنار دروازه اکبر ایمانی به بیرون رفت.

شوت سنگین سینا اسدبیگی هم در دقیقه ۸۳ با واکنش تماشایی اکبر ایمانی به گل تبدیل نشد.

بازی در ادامه با همین نتیجه به پایان رسید تا پرسپولیس به یک پیروزی شیرین در آخرین بازی سال برسد.

پرسپولیس با این پیروزی ۴۳ امتیازی شد تا حداقل برای ۲ ساعت با استقلال هم‌امتیاز باشد.

 

نظرات بینندگان
نظرات شما