یکشنبه 09 ارديبهشت 1403 - Sun 28 Apr 2024
|ف |
| | | |
کد خبر: 367553
تاریخ انتشار: 22/اسفند/1402 - 10:55

حامیان دولت ترک فعل کرده‌ها خط قرمز ندارند+ عکس

دولت رئیسی در حال اقدامات خوبی در مناطق مختلف کشور است اما رسانه‌های رقیب دولت حتی این کارهای صواب را نیز تخریب می‌کنند.

 حامیان دولت ترک فعل کرده‌ها خط قرمز ندارند+ عکس

به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ، به نقل ازجهان نیوز،

وقتی هدف تخریب باشد کارهای خوب نیز نه تنها به چشم نمی‌آید بلکه مورد نکوهش قرار گرفته و حتی با بازی‌های رسانه‌ای آنرا قبیح جلوه می‌دهند. کاری که برخی از رسانه‌های اصلاح‌طلب و همچنین ضدانقلاب به طور همدستانه آنرا اجرا می‌کنند. دولت آیت الله رئیسی در برخی از اقدامات خصوصا در عمران و آبادانی شهرستان‌ها که بعضا در دولت‌های گذشته با تنبلی و کندی خاصی انجام می‌شد بعضا حتی با رکورد شکنی انجام وظیفه می کند. این موضوع را در کار دولت که حضور میدانی سریع و پرحجم دارد را باید به فال نیک گرفت.

تکلیف رسانه‌های ضدانقلاب که در این زمینه مشخص است. گفتمان حاکم بر این رسانه ها تخریب جمهوری اسلامی است و از این گفتمان خبر خوب بیرون نمی آید اما در رسانه های داخلی دیده می شود که با اهداف جناحی اجر کار خوب را نیز زائل می کنند. در بحبوحه انتخابات مجلس شورای اسلامی دوازدهم بود که سیل مناطقی از استان سیستان و بلوچستان را در نوردید. در این زمینه ضمن کمک رسانی به سیل زدگان موضوع انتخابات نیز به عنوان یک وظیفه مهم پیگیری شد اما برخی از رسانه ها با عنوان هایی چون «صندوق رسید، کمک نرسید» سعی کردند هر دو واقعه برگزاری انتخابات و موضوع کمک رسانی به مردم سیستان و بلوچستان را هدف قرار دهند.


نکته جالب اینجاست که کمک رسانی به سرعت در این مناطق انجام شد اما بخشی از نیروهای دولت نیز در عمل به وظیفه خود در اخذ رای از شهروندان ایرانی در هر نقطه ای از این خاک پهناور به خوبی اقدام کردند. یعنی هم اینکه ماموران در وظیفه رای گیری کوشا بودند و سعی کردند که امر دموکراسی که برای بسیاری از مردم کشورهای منطقه در حد خواب و رویاست را جاری و ساری کنند و هم کمک رسانی در سیل نیز با توجه به شدت و حجمی که جاری شد، صورت گرفت؛ هر دو موضوع مثبتی است اما تخریب چی ها برای اینکه به هدف خود برسند هم کمک رسانی به مردم سیل زده را نادیده گرفتند و هم کار خوب اخذ رای از این مناطق را منفی جلوه دادند.

بعضا در برخی از دولت ها که اتفاقا همین رسانه ها حامی آنان بودند مشکلات آنقدر تلنبار می شد که هنوز هم لابه لای اتفاقات مختلف کشور مشکلات بیرون می زند. همین رسانه ها یا سکوت اختیار می کردند و یا آنقدر یک موضوع کم اهمیت را بزرگ و حیاتی جلوه می دادند که حتی از سطح اقدامات مثبت نیز به شدت فرو کاسته شده بود.



موضوع دیگری که همین رسانه ها سعی کردند آنرا تخریب کنند مساله حضور میدانی مسئولان برای رسیدگی به مردم سیل زده است که همین موارد را نیز شوآف و نمایش جلوه دادند تا کار خوب دولتمردان را از بین ببرند. به قولی این رسانه ها نقش فضله موش در دیگ را بازی می کنند.

نگاهی به فضای مختلف کشور نشان می دهد که با حضور دولت سیزدهم بسیاری از اموری که به دغدغه و معضل همیشگی نواحی مختلف بدل شده بود، امروز مرتفع شده است و دیگر نه از مشکلات خبری است و نه حتی چندان اطلاع رسانی شده که این مشکلات حل و فصل شده است. در این خصوص اگر دولت می خواست به طور شوآفی رفتار کند مشکل نه تنها حل نمی شد بلکه باید بازهم صدای انتقاد و اعتراض مردم این مناطق را نسبت به عدم حل این مشکلات می شنیدیم. این در شرایطی است که دولت سیزدهم کارویژه اتمام پروژه‌های نیمه تمامی که مشکلات مناطق مختلف کشور را حل و فصل می کند را در دستور کار خود دارد و هر روز خبری از اتمام این کهنه پروژه ها به گوش می رسد.

به طور مثال خوزستان یکی از استان هایی بود که همواره مشکلات بسیاری داشت و این مشکلات درسطح ملی مطرح می شد و حتی دغدغه بسیاری از افراد کشور شده بود و مردم مثلا در تهران با دیدن مشکلات آب و فاضلاب این استان از مسئولان می خواستند که این مشکلات را حل و فصل کند. این درحالی است که اخیرا رئیس جمهور سفری به خوزستان داشته و 28 پروژه آب و فاضلاب را افتتاح کرده است.

در همین راستا، آیت الله رئیسی با اشاره به مشکلات آبی، برقی و فاضلاب خوزستان در شروع به کار دولت سیزدهم گفت: «امروز خوزستان به یک کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده و هر روز شاهد افتتاح هایی هستیم و بحمدالله در حوزه آبی تنش ها بسیار کم شده است.»

وی با بیان اینکه امروز 154 جبهه کاری در خوزستان در حال فعالیت است، ادامه داد: « بسیاری از پروژه ها که سالیان سال باید به طول می انجامید جوانان این مرز و بوم با کار جهادی یک ساله به اتمام رساندند و این کارها در کشور شدنی است و از همه مسئولان می‌خواهم تمام پروژه‌ها را با نهایت دقت به اتمام برسانند.»

اما ذهن تخریب گر کارهای خوب را نیز سعی می کند بد جلوه دهد. هر چند شاعر در این ماجر آنقدر قافیه‌اش به تنگ آمده است که در حال پرداختن به موضوعات بی پایه و اساس است. اگر چه کشور با مشکلات بسیاری روبروست که در جای خود نیز در این رسانه به آن می پردازیم اما در مسائل اجرایی و عمرانی خصوصا در شهرها و استان های مختلف کشور کارهای خوبی انجام می شود که نباید این موارد را تخریب کرد. انتقاد سازنده همواره موضوع مطلوبی بوده است و باعث ایجاد چالش های مفید می شود اما نباید با تخریب مداوم ذهن افکارعمومی را پر کرد و ناامیدی را در کشور تسری داد درحالی که مسیری که طی می شود رو به پیشرفت است.

نظرات بینندگان
نظرات شما