یکشنبه 09 ارديبهشت 1403 - Sun 28 Apr 2024
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا

  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران

  • حجاب، مسیر مصلحت جامعه

  • واکاوی ظرفیت‌های معدنی ایران و عربستان

  • ماجرای کشف یک نیروی به درد بخور توسط حسن باقری

  • نفوذ ایران در منطقه غرب آسیا به کاخ سفید هشدار داد

  • روحانی و ربیعی مخالف کاندیداتوری خاتمی بودند

  • جزییات حراج بعدی شمش طلا

  • خبر خوش وزیر کار برای کارگران

  • اسناد ارتش آمریکا از عملایات پنجه عقاب در ایران + سند

  • مستاجران ؛بازنده بازی قیمت‌سازی

  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی

  • معلم شهیدی که در روز معلم شهید شد+عکس

  • پایان دوران مدارا با قاره سبز

  • تمجید فرمانده کل ارتش از عملیات وعده صادق

  • خبر خوش برای هواداران استقلال و پرسپولیس /واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس انجام شد؟

  • اگر مردم وارد میدان اقتصاد بشوند تولید جهش پیدا می‌کند/امنیت شغلی از وظایف مسئولین است+ فیلم

  • آغاز سلسله شکست‌های آمریکا در مقابل ایران+ عکس

  • نقش پرسپولیس در فینالیست شدن العین در آسیا

  • سوءمدیریت فاحش و زبان ‌دراز برخی دولتمردان سابق درباره فقر

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 363412
    تاریخ انتشار: 27/دي/1402 - 12:24

    دختر کاپشن صورتی اسم رمز پیروزی ما شد!

    عادت جالبی است هر صبح که چشم باز کنی خودت را بنشانی پای یک سبد از خبرهای خوب و دنیا را به چشم دیگری ببینی. بسته خبر خوب امروز از بخشش بی‌حد و مرز آدم‌ها برایتان می‌گوید، از یک پیروزی ملی. روایت دستاوردی که متخصصان جوان کشورمان رقم زده‌اند و مقاومت مردم غزه را به تصویر می‌کشد.

     دختر کاپشن صورتی اسم رمز پیروزی ما شد!

    به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ، به نقل از فارس

    عادت جالبی است هر صبح که چشم باز کنی خودت را بنشانی پای یک سبد از خبرهای خوب و دنیا را به چشم دیگری ببینی! روزت را با امید شروع کنی، با تجربه‌ آدم‌هایی که ازهیچ به اهداف‌شان رسیده‌اند. با آنها که بخشش را در زندگی‌شان بی حد و مرز تجربه می‌کنند. با امید و انرژی جوان‌هایی که اختراع و اکتشافات‌شان دنیا و زندگی ‌آدم‌هایش را تغییر می‌دهد.عادت جالبی است که  خوش‌بینی، شکرگزاری و امید به آینده بشوند خوراک هر روز روحت و مسیر موفقیت را برایت هموار تر کند. این شما و این بسته خبرخوب امروز!

    همه با پدر دختر کاپشن صورتی خوشحالیم! 

    نیمه‌های شب بود که نورها دل آسمان را شکافتند و  بر سر مقرهای جاسوسی و گروهک‌های تروریستی فرود آمدند.  موشک‌های بالستیک سپاه که  آتش‌شان بر جان گروهک‌های تروریستی ضد ایرانی نشست دل همه‌مان را بعد از داغ‌هایی که  از کرمان تا سیستان و از شاهچراغ تا راسک دیده بودیم آرام کرد. اما نام و هشتگ دختر کاپشن صورتی بر موشک‌های بالستیک گویا شیرینی این پیروزی را در کام‌مان چندین برابر کرد. دختری که مشخصاتش در میان لیست شهدای فاجعه تروریستی کرمان و کاپشن صورتی و گوشواره قلبی‌اش دلمان را حسابی لرزانده بود حالا اسم رمز پیروزی ما شد. حس‌و‌حال پدر ریحانه، همان دخترک «کاپشن صورتی»  پس از موشک باران مقر تروریست‌ها توسط سپاه، دیدنی و شنیدنی است.

    داستان یک بخشش چند صد میلیاردی! 

    صحبت از یک ساختمان دوطبقه است و 27 باب مغازه که متعلق به  «اسدالله رضا زاده رودسری» یک نیکوکار گیلانی است. ساختمان و مغازه‌هایی که با ارزش میلیاردی نه فروخته شد و نه اجاره داده شد. بلکه سند شش‌دانگ آن به نام هلال‌احمر خورد و به این سازمان اهدا شد. گرچه به گفته اسدالله رضا زاده خریداران زیادی برای فروش مغازه به او پیشنهاد دادند اما این خیر نیکوکار از سرمایه 700میلیاردی خود گذشت تا این مغازه‌ها به مرکز توانبخشی و درمانی تبدیل شود و دیالیز در آن صورت بگیرد. او حتی دفتر کار خود را نیز که در طبقه همکف این ساختمان قرار دارد به هلال احمر بخشیده تا به داروخانه تبدیل شود و مردم بتوانند به داروهای کمیاب و خاص به راحتی از طریق هلال احمر دسترسی داشته باشند. 

    وقتی از این خیر پرسیده می‌شود گذشتن از 700 میلیارد کار سختی است و چه طور این تصمیم را گرفته، می‌گوید:« این سرمایه امانت خدا دست من است به راحتی می‌بخشم و باعث خوشحالی من است که تا زنده هستم از این ساختمان گذر کنم و ببینم مردم از اینجا بهره برداری می‌کنند.» البته این 27 مغازه تنها کار خیر این مرد نیک نیست او بزرگ‌ترین مدرسه گیلان و چند مسجد پیش از این ساخته و وقف مردم کرده است. 

    ابداع یک انگلیسی در رسوا کردن صهیونیست‌ها !

    چشم از بسته خبرخوب برندارید که از گیلان و مرد نیک نامش تا خود انگلیس و راهپیمایی‌های ضد صهونیست برویم وخبرخوبی را از آنجا نظار‌گر باشیم. مقاومت غزه در برابر صهیونیست‌ها پس از شروع طوفان‌الاقصی بیشتر از صد روز شد. تاکنون هزاران هزار کودک، بی‌رحمانه زیر بمباران وحشیانه رژیم صهیونیست به شهادت رسیدند و هزاران هزار کودک دیگر میان آوار و خون زندگی می‌کنند. اما هر روز که بر این مقاومت اضافه می‌شود مردم جهان آگاه تر و بیدارتر می‌شوند و پیش از پیش چهره منفور اسرائیل برایشان آشکار می‌شود. در راهپیمایی‌های ضد صهیونیست یک معترض انگلیسی در اقدامی خلاقانه صفحه نمایشی را بر پشت خود حمل می کند که اسامی هزاران کودک فلسطینی شهید شده در جنگ غزه را نمایش می دهد.

    حرارت قلب سبلان به برق تبدیل می‌شود

    این سکوی خبرخوب حتما حسابی کام‌تان را از دستاوردی ملی شیرین می‌کند و کیف‌تان را کوک که یک منبع جدید به منابع تامین سوخت واحدهای تولید برق اضافه شده . شرکت برق حرارتی از افتتاح اولین نیروگاه زمین‌گرمایی کشور پس از 25 سال خبر داده است. در دل سومین قله بزرگ ایران، سبلان، گنجینه‌ای از انرژی بی‌پایان نهفته که رایگان و 24 ساعته در دسترس است. در نیروگاه‌ زمین‌گرمایی به جای اینکه حرارت مورد نیاز برای چرخش توربین، توسط سوخت‌ فسیلی تامین شود، از گرمای عمق زمین تامین می‌شود.
    البته این خبرخوب را هم پیوست کنیم به سکوی سوم خبرخوب و خدمت‌تان بگوییم که ظرفیت ساخت نیروگاه‌های زمین‌گرمایی در ایران منحصر به مشکین‌شهر نیست و 50 نقطه در 14 استان دیگر امکان توسعه 2 هزار مگاوات برق زمین‌گرمایی را به کشور می‌دهد. با این میزان برق می‌توان نیاز 17 کارخانه بزرگ کشور از جمله فولاد مبارکه و فولاد خوزستان را تامین کرد.

    فرشته جارچی رجب!  

    روزهایی طلایی ماه رجب را سپری می‌کنیم. ماهی که سیم رابطی است بین بندگان و خداوند و گره این ارتباط را حسابی محکم می‌کند. البته به شرطی که تا دیر نشده دست بجنبانیم و این روزهای طلایی را از دست ندهیم. 
    از پیامبر اکرم (صلی الله علیه و اله) نقل شده است: «خداوند در آسمان هفتم، فرشته ‌اى گماشته است که به آن، «داعى» گویند، و چون ماه رجب فرا رسد، آن فرشته هر شبِ آن ماه را تا صبح، ندا مى ‌دهد: «خوشا بر ذاکران! خوشا بر طاعت کنندگان!»، خداوند نیز مى ‌فرماید: «من، همنشین کسى هستم که با من، همنشین باشد، و مطیع کسى هستم که اطاعتم کند، و آمرزنده کسى هستم که از من آمرزش بخواهد. ماه، ماه من است و بنده، بنده من و رحمت، رحمت من. هر که مرا در این ماه بخواند، پاسخش مى‌ گویم، و هر که از من[چیزى‌] بخواهد، عطایش مى ‌کنم، و هر که از من هدایت جوید، راه ‌نمایش خواهم بود. این ماه را رشته‌اى‌ (ریسمانى) بین خودم و بندگانم قرار داده ‌ام. هر کس به این رشته (ریسمان) چنگ زند، به من مى ‌رسد.»

    خوش‌خبر باشید! 

    و اما سخن پایانی، خبرهای خوبتان را در قالب دلخواه خود (عکس، متن، فیلم، صوت و…) تولید کنید و آن را با هشتگ #خبر_خوب در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید تا هم دیگران را در حال خوش خودتان شریک کنید و هم ما بتوانیم اخبار شما را بازنشر کنیم. اگر هم تمایل داشتید در هر یک از شبکه‌های اجتماعی که فعال هستید، خبرتان را از طریق اکانت khabar_khoub_iran@ یا شماره تلفن ۰۹۳۳۰۸۲۶۳۱۲ برای ما بفرستید. در این جشنواره فرقی نمی‌کند در ایتا و بله و روبیکا و گپ باشید یا در تلگرام و اینستاگرام و توییتر و واتساپ؛ مهم این است که سهمی در حال خوش اطرافیان‌تان داشته باشید. 

    منتظر خبرهای خوب شما هستیم. خوش‌خبر باشید.

     

     

     

    نظرات بینندگان
    نظرات شما