یکشنبه 09 ارديبهشت 1403 - Sun 28 Apr 2024
|ف |
| | | |
کد خبر: 359818
تاریخ انتشار: 18/آذر/1402 - 18:54

تساوی فولاد و استقلال در نیمه اول

نیمه اول دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال تهران در هفته دوازدهم لیگ برتر با تساوی به پایان رسید.

تساوی فولاد و استقلال در نیمه اول

به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ، به نقل از مهر ،

تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال تهران در هفته دوازدهم لیگ برتر امروز شنبه ۱۸ آذرماه از ساعت ۱۷:۴۵ در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

علی شجاعی از فولاد و آرش رضاوند و روزبه چشمی از استقلال بازیکنانی بودند که توسط سیدعلی اصغر مؤمنی داور بازی با کارت زرد جریمه شدند.

ترکیب دو تیم

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، ایمان سلیمی، امید حامدی فر، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، صالح حردانی، ابولفضل جلالی، گوستاوو بلانکو و مهرداد محمدی را در این دیدار راهی میدان کرد.

با تصمیم کادر فنی فولاد هم کریستوفر کنت، موسی کولیبالی، محمد علی نژاد، سینا مریدی، شاهین توکلی، محمد خادمی منفرد، علی شجاعی، جفرسون سیلوا دوسانتوس، محمد عسکری، عادل ارغند، ساسان انصاری در ترکیب این تیم قرار گرفتند.

تلاش یک نیمه‌ای دو تیم تساوی بود

نیمه اول این دیدار تیم‌های فوتبال فولاد و استقلال تهران در حالی برگزار شد که دو تیم بازی آرام و پایاپایی را داشتند و حملات دو تیم روی دروازه یکدیگر حاصلی را به همراه نداشت. در دقیقه ۱۲ بازی فرصت خوبی برای ابوالفضل جلالی بازیکن آبی‌ها به دست آمد که ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

حرکت خطرناک بازیکنان استقلال روی دروازه فولاد خوزستان باعث شد تا شجاعی بازیکن فولاد مرتکب خطا شود. خطای این بازیکن موجب شد تا درگیری فیزیکی بین بازیکنان دو تیم به وجود بیاید که با دخالت داور و جریمه کردن بازیکنان دو تیم غائله را پایان داد.

در ادامه این بازیکنان استقلال بودند که در دقیقه ۲۰ روی ضربه ایستگاهی فرص داشتند تا دروازه فولاد را باز کنند اما دفاع منسجم فولادی‌ها این فرصت را از شاگردان نکونام گرفت تا بازی همچنان بدون مساوی نزد دو تیم دنبال شود.

در دقیقه ۳۱ با برخورد دو بازیکن با یکدیگر در محوطه جریمه مصدومیت بازیکن فولاد را در پی داشت که برای مداوای این بازیکن بازی دقایقی توسط داور متوقف شد.

در ادامه بازی شاگردان نکونام سرپا حمله شدند تا بتوانند دروازه فولاد را باز کنند که شوت سنگین آرش رضاوند در دقیقه ۳۷ توسط دروازه‌بان فولاد دفع و راهی کرنر شد، در ادامه بار دیگر این بازیکنان استقلال بودند که روی ضربه کرنر دروازه فولاد را تهدید کردند اما به گل نرسیدند.

استقلالی‌ها به دلیل مصدومیت ایمان سلیمی در دقیقه ۴۱ مجبور شدند تا دست به تعویض اجباری دست زدند و کوین یامگا به جای این بازیکن وارد زمین شد.

در دقیقه ۴۶ خطای بازیکنان استقلال یک ضربه ایستگاهی را تقدیم فولادی‌ها کرد تا فرصت خوبی برای شاگردان مارتینز برای گلزنی باشد. ضربه ایستگاهی خطرناک بازیکنان فولاد توسط سیحسین حسینی به خوبی دفع شد تا بازی همچنان بدون مساوی باقی بماند.

نظرات بینندگان
نظرات شما