یکشنبه 09 ارديبهشت 1403 - Sun 28 Apr 2024
|ف |
| | | |
کد خبر: 356652
تاریخ انتشار: 06/آبان/1402 - 11:08

عصبانیت روزنامه صهیونیستی از امتناع آمریکا از درگیری با ایران

روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» می‌گوید مقامات غربی خود را به خواب زده یا از سوی ایران جادو شده‌اند وگرنه می‌دانند که پشت‌صحنه حماس، ایران قرار دارد.

عصبانیت روزنامه صهیونیستی از امتناع آمریکا از درگیری با ایران

به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ، به نقل از کیهان ،

این روزنامه از قول یکی از عناصر ورشکسته اپوزیسیون نوشت: آیا وقت آن فرا نرسیده که اروپا و آمریکا، سپاه پاسداران را در لیست گروه‌های تروریستی قرار دهند؟ در میان مردم ایران یک اصطلاح عامیانه وجود دارد که معمولا برای کسی که مسخ دیگری شده، یا در برابر یک وضعیت نامناسب اقدامی نمی‌کند به‌کار برده می‌شود، این است: «مگر با جادو زبانت را بسته‌اند؟!»

این عبارت، حکایت جمهوری اسلامی و غرب به‌خصوص آمریکاست که همه نوع شرارت را می‌بینند اما ترجیح می‌دهند سکوت کنند و در مواقعی حتی با او همراهی نشان دهند!

گرچه در میان اساتید علوم غریبه در ایران این شایعه به‌صورت جدی دهان به دهان می‌شود که رژیم ملاها با جادو دهان غرب را بسته، اما از این عوام‌گرایی که بگذریم واقعیت این است که جامعه غربی و به‌خصوص ابرقدرتی به‌نام آمریکا طی چند سال اخیر به‌گونه‌ای مرعوبانه با جمهوری اسلامی رفتار کرده که خیلی‌ها به مزاح می‌گویند شاید این ملاهای حاکم در ایران هستند که دارند سران کاخ سفید را کنترل می‌کنند!

دولت آمریکا چند ماه قبل با وجود هشدارهای اپوزیسیون ایران، مبلغ عظیمی باج برای آزادی چند زندانی آمریکایی- ایرانی به جمهوری اسلامی پرداخت.

زمانی که حماس به اسرائیل حمله کرد واشنگتن سراسیمه در نقش وکیل مدافع ملاهای ایران هم ظاهر شد و سخنگویان بخش‌های مختلف هیئت حاکمه آمریکا خیلی زود و قبل از هرگونه تفحص مدعی شدند ردپایی از تلاش جمهوری اسلامی ایران برای تحریک حماس به حمله به اسرائیل پیدا نکرده‌اند! این در حالی است که تقریبا همان روز حمله حماس، در حالی ‌که تروریست‌ها در غزه و تهران غرق در شادی و شعف بودند، سران حماس ضمن تشکر از همراهی جهان اسلام‌، تشکر ویژه‌ای از حمایت جمهوری اسلامی داشتند که به وضوح نشان می‌دهد تهران در پشت‌صحنه این جنایت هولناک بوده است.

با وجود اذعان و اعتراف ده‌ها باره سران حماس و جهاد اسلامی به حمایت ایران، غربی‌ها و آمریکایی‌ها چشم و زبان‌شان با جادو بسته شده و هیچ‌چیزی را نمی‌بینند.

صدها نماز جمعه در ایران که مسئولان رسمی جمهوری اسلامی طی آن و در عرض چند دهه اذعان به تلاش برای نابودی اسرائیل و حمایت لجستیکی و مالی از گروه‌های فلسطینی کرده‌اند به‌کل از سوی سران غربی و آمریکایی نادیده گرفته شده و می‌شود و حتی در میان مسئولان دموکرات آمریکایی، مسابقه بی‌شرمانه برای بهتر تبرئه کردن جمهوری اسلامی دیده می‌شود.

اگر اعترافات سران حماس طی چند سال اخیر را کافی قلمداد کنیم به‌طور آشکاری محرز می‌شود که ملاها در حکومت ولایت فقیه در تهران همه نوع حمایت از مالی تا تسلیحاتی را از حماس و گروه‌های دیگر به‌عمل آورده‌اند.

به‌عنوان نمونه تازه می‌توان به سفر اخیر وزیر خارجه جمهوری اسلامی به لبنان آن هم در بحبوحه نبرد اسرائیل با حماس اشاره کرد، او علنا در لبنان با نصرالله و سران حماس و جهاد اسلامی دیدار و حتی تهدید به گشایش جبهه دوم علیه اسرائیل و تغییر موازنه جنگ می‌کند!

همه اینها رسمی و علنی اتفاق می‌افتد. در عالم واقع، کمک‌های مالی و تسلیحاتی جمهوری اسلامی به حماس و جهاد اسلامی مثل روز روشن است. اظهارات مقامات خواب‌زده آمریکا مبنی بر ندیدن ردپایی از دخالت جمهوری اسلامی ایران در آتش‌افروزی‌های حماس علیه اسرائیل به همان اندازه مضحک است که ادعای مسئولان اروپایی مبنی بر نبودن دلایل کافی برای قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی.

 

نظرات بینندگان
نظرات شما