یکشنبه 09 ارديبهشت 1403 - Sun 28 Apr 2024
|ف |
| | | |
کد خبر: 356491
تاریخ انتشار: 03/آبان/1402 - 23:09
نتانیاهو:

همه باید برای شکست امنیتی در غزه پاسخگو باشند

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ضمن اذعان به شکست در خنثی‌سازی عملیات «طوفان الاقصی»، مدعی شد نیرو‌های این رژیم برای حمله زمینی به نوار غزه آماده می‌شوند.

همه باید برای شکست امنیتی در غزه پاسخگو باشند

به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت»

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، شامگاه امروز (چهارشنبه)، در اظهاراتی بار دیگر مدعی شد که ارتش این رژیم در حال آمادگی برای حمله زمینی به غزه است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: «ما برای حمله زمینی به غزه آماده می‌شویم. من زمان این حمله و ملاحظات مربوط به آن را فاش نخواهم کرد. من با رئیس ستاد مشترک ارتش تاریخی را برای عملیات زمینی مشخص کردم. ما شهروندان اسرائیلی را ترغیب می‌کنیم سلاح حمل کنند. ما تمام تلاش خود را برای بازگرداندن گروگان‌ها خواهیم کرد».

این در حالی است روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال» به نقل از مقام‌های آمریکایی و صهیونیستی امروز گزارش داده بود اسرائیل درخواست واشنگتن برای به تعویق انداختن حمله زمینی به غزه را پذیرفته است. 

تل‌آویو در حالی ادعای آمادگی برای حمله زمینی به نوار غزه را مطرح می‌کند که بسیاری از تحلیلگران از جمله در آمریکا به احتمال موفقیت این عملیات شک دارند. 

روزنامه «گاردین» امروز در تحلیلی نوشته بود حمله زمینی به غزه به جای از بین بردن حماس موجب خواهد شد بسیاری از جوانان خشمگین فلسطینی برای پیوستن به این گروه ترغیب شوند. 

بنیامین نتانیاهو در ادامه سخنرانی خود اضافه کرد: «در پی حوادث سیاه هفتم اکتبر (اشاره به زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی)، ما چند روزی را عزای عمومی اعلام می‌کنیم».

او همچنین گفت: «همه باید در خصوص شکست امنیتی در شهرک‌های اطراف غزه پاسخگو باشند، از جمله خود من؛ اما بعد از جنگ».

نتانیاهو در توجیه حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی غزه نیز گفت: «مردم غزه باید به مناطق جنوبی بروند».

 

نظرات بینندگان
نظرات شما