یکشنبه 09 ارديبهشت 1403 - Sun 28 Apr 2024
|ف |
| | | |
کد خبر: 355266
تاریخ انتشار: 22/مهر/1402 - 12:45

اینترنشنال: اسرائیل، کارفرمای من است

رضا محدث، یکی از عوامل شبکه اینترنشنال در مصاحبه اخیر خود پس از انتقال از آمریکا به اسرائیل اعلام کرد تحت تدابیر شدید امنیتی، با پرواز ویژه اسرائیل که سربازان خود را منتقل می‌کند، به سرزمین‌های اشغالی منتقل شده است.

 اینترنشنال: اسرائیل، کارفرمای من است

به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ، به نقل ازفارس ،

بعد از آغاز عملیات پیروزمندانه طوفان الاقصی از سوی نیروهای مردمی فلسطین علیه صهیونیست‌های اشغالگر، شبکه اینترنشنال که تا پیش از این برای ایجاد آشوب خیابانی جدید در ایران تلاش می‌کرد، به حمایت همه جانبه از رژیم صهیونیستی پرداخت.

در این روزها، به منظور مدیریت بهتر موساد بر شبکه صهیونیستی اینترنشنال، عوامل این شبکه تحت شدیدترین تدابیر امنیتی و با پرواز ویژه نیروهای صهیونیستی، از واشنگتن به اسرائیل منتقل شدند.

رضا محدث، یکی از عوامل شبکه صهیونیستی اینترنشنال در مصاحبه اخیر خود پس از انتقال از آمریکا به اسرائیل اعلام کرد: «تحت تدابیر شدید امنیتی، با پرواز ویژه اسرائیل که سربازان خود را منتقل می‌کند»، به سرزمین‌های اشغالی منتقل شده است. او همراه با شوق فراوانی گفت: «واقعا تجربه جالبی بود. در فرودگاه نیویورک، تدابیر شدید امنیتی، پلیس مسلح و سگ‌های بمب‌یاب، مسافرین اسرائیل را پوشش داده بودند. تجربه اول من در اسرائیل خیلی جالب است.» در نهایت نیز، فرداد فرحزاد، یکی دیگر از عوامل شبکه اینترنشنال که در سرزمین‌های اشغالی حضور دارد، انتقال رضا محدث را خوش آمد گفت.

نکته قابل توجه این است که خبرنگاران شبکه اینترنشنال در سرزمین‌های اشغالی حضور داشتند و سفر عوامل این شبکه به اسرائیل، صرفا فرستادن گزارشگر و خبرنگار نیست. بلکه، انتقال این شبکه به اسرائیل است.

این اولین باری نیست که به طور علنی مشخص می‌شود که کارفرمای شبکه اینترنشنال، رژیم صهیونیستی و موساد است. چندی پیش، محمد منظرپور، از عوامل سابق شبکه BBC اعلام کرده بود: «مدیریت شبکه اینترنشنال از سعودی‌ها به موساد منتقل شده است.»

درگذشته نیز، اینترنشنال در اورشلیم با نتانیاهو مصاحبه داشت.

این شبکه همچنین با وزیر امور استراتژیک رژیم صهیونیستی در اورشلیم مصاحبه کرد و از حمله نظامی و تحریم‌های شدید اقتصادی علیه «مردم ایران» سخن گفت.

علاوه بر این، در روزهای نزدیک به سالگرد آغاز اغتشاشات در ایران، شبکه اینترنشنال و تعدادی دیگر از رسانه‌های معاند، جلسه‌ای رسمی با سران اطلاعاتی رژیم صهیونیستی برقرار کرده بودند. این جلسه با حضور «گیلا گملیئل» وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی، علی‌اصغر رمضانپور (مدیر اینترنشنال)، علیرضا نوری‌زاده (مدیر مسئول ایران فردا)، پانته‌آ مدیری (مجری سابق اینترنشنال)، ژیارگل (خبرنگار ارشد بی‌بی‌سی فارسی)، آرش سیگارچی (خبرنگار صدای آمریکا)، نازنین انصاری (مدیرمسئول کیهان لندن)، برگزار شده بود.

یکی از مهم‌ترین پروژه‌هایی که اخیرا به اینترنشنال در حمایت از صهیویست‌ها محول شده، پروژه مظلوم‌نمایی از اسرائیل و جنایتکار نشان دادن مردم فلسطین است. به عنوان مثال، اینترنشنال در گزارشی بدون ارائه هیچ‌گونه فیلم یا مدرکی، مدعی شد که نیروهای حماس، کودکان اسرائیلی را سر بریده اند.

این ادعا در حالی مطرح شد که حتی سخنگوی رسمی ارتش رژیم صهیونیستی، به طور ضمنی آن را تکذیب کرد و گفت: «هیچ اطلاعاتی که ادعای سربریدن کودکان توسط حماس را تایید کند، وجود ندارد.»

انتقال اخیر عوامل شبکه صهیونیستی اینترنشنال به اسرائیل را، می‌توان با هدف مدیریت رسانه‌ای بهتر بر این شبکه توسط موساد در پروژه‌های حمایتی و مظلوم‌نمایی از اسرائیل دانست.


download

download

download

نظرات بینندگان
نظرات شما