جمعه 14 ارديبهشت 1403 - Fri 03 May 2024
  • موفقیت اعضای شورای همکاری خلیج‌فارس به همکاری با ایران در حوزه امنیت منطقه‌ای بستگی دارد

  • بانک‌ها هیچ دلیل و علاقه‌ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!

  • باتلاق شمال در انتظار صهیونیست‌ها

  • عادی‌سازی بی‌حجابی شبیخون فرهنگی

  • معلمی که در اسارتگاه بعثی‌ها هم تدریس می‌کرد

  • واکنش نکونام به برکناری خطیر: استقلال به ساحل آرامش رسید

  • آخرین وضعیت تغییرات کتاب‌های درسی

  • صندوق‌های طلا زیر ذره‌بین

  • شاکی شدن حامیان بابک زنجانی با پس گرفته شدن پول بیت المال

  • نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه اثبات حقانیت موضع ایران در بی اعتمادی به آمریکا است/ جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل را بدانند/ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب+فیلم

  • حزب‌الله با رگبار موشکی حمله ارتش اسرائیل را تلافی کرد

  • جنایات کومله به‌روایت تنها معلم بازمانده «برده‌سور»

  • فرمانده نیروی هوافضای سپاه: عملیات «وعده صادق» نکات پنهان زیادی دارد/آمریکایی‌ها گفته بودند دخالت نمی‌کنیم اما کردند+ فیلم

  • مانور عجیب روی کاهش نقدینگی

  • استایل گران قیمت بهاره رهنما

  • فرمانده‌ای که پسرخاله صدام را اسیر کرده بود

  • از ادعای شکنجه تا پیام‌های لحظه آخر به مادرش+ عکس و فیلم

  • زندگینامه شهید مرتضی مطهری، معلمی بزرگ و برگزیده

  • تجارت خاموش گلرنگ با «افعی تهران» در شبکه‌های فارسی زبان خارج از کشور +عکس

  • تصمیم‌گیری سلیقه‌ای عربستان در افزایش سهمیه حج+ عکس

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 354894
    تاریخ انتشار: 18/مهر/1402 - 12:04

    چرا 2 نفر هم برای پروژه آرمیتا به خیابان نیامد؟

    دروغ‌های متعدد رسانه‌های برانداز و دشمنی آن‌ها با مردم ایران از طریق تلاش علنی برای تجزیه ایران، رفته‌رفته باعث شد اندک اعتبار آنان در میان افکار عمومی از بین برود. از این رو، با وجود دروغ‌پردازی رسانه‌هایی نظیر اینترنشنال در پروژه آرمیتا، هیچ کس به خیابان نیامد.

     چرا 2 نفر هم برای پروژه آرمیتا به خیابان نیامد؟

    به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ، به نقل از فارس ،

    بعد از بیهوش شدن ناگهانی آرمیتا گراوند، دختر ۱۶ ساله‌ای که به همراه همکلاسی‌های خود در مترو حضور داشت، رسانه‌های خارجی به ویژه اینترنشنال، از همان لحظه اول مدعی شدند که ماموری موسوم به حجاب‌بان، با آرمیتا  بر سر حجاب درگیر شده و سپس او را هل داده است.

     

     

     

     

     

    شبکه اینترنشنال قصد داشت تا با این ادعاها، پروژه اغتشاشات سال گذشته که به بهانه مهسا امینی به راه افتاده بود را، این بار به بهانه آرمیتا گراوند راه اندازی کند. اما این ادعاها درحالی مطرح شد که خود اینترنشنال اعتراف کرده است که هیچگونه مدرک یا دلیلی ندارد و دروغ هل دادن آرمیتا را، بدون هیچ سندی ساخته است. این شبکه از مردم و کادر درمان خواست تا اگر سندی وجود دارد، آن را برای اینترنشنال بفرستند.

    در مقابل ادعاهای بی‌سند رسانه‌های معاند، رسانه‌های ایرانی با انواع مختلف فیلم، مصاحبه و شهادت شاهدان عینی، ثابت کردند که هیج برخوردی با آرمیتا صورت نگرفته و او به ناگهان بیهوش شده است. این موضوع علاوه بر مصاحبه پدر و مادر و دوستانی که همراه آرمیتا بودند، توسط یکی از شاهدان عینی ماجرا تایید شد. نکته جالب آنکه گفته‌های این شاهد عینی، در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام به طور خودجوش منتشر شد و مصاحبه با رسانه‌های دولتی نبود که بگویند تحت فشار بوده است!

    اما شبکه صهیونیستی اینترنشنال به انتشار ادعاهای بی‌اساس، بسنده نکرد و به دروغ‌های عجیب و غریب روی آورد. به عنوان مثال، اینترنشنال مدعی بود که شهین احمدی، مادر آرمیتا گراوند، بازداشت شده است و به خانواده و اطرافیان آرمیتا، نه اجازه ملاقات می‌دهند و نه خبری از وضعیت او به پدرش ارائه می‌شود.

    اما با گذشت اندکی زمان، فیلمی از حضور مادر آرمیتا در کنار پدرش در بیمارستان منتشر شد. مادر آرمیتا در واکنش به دروغ بازداشتش گفت: «من راضی نیستم عکس‌های شخصی دخترم را در فضای مجازی پخش کنند. من فقط خواستم مردم برای دخترم دعا کنند. چیزهایی که درباره من و خانواده‌ام می‌گویند بسیار زشت است. حرف‌هایی که می‌زنند واقعا دروغ است.» 

    پدر آرمیتا نیز در ادامه گفت: «همسرم کنارم هست. دخترم کنارم هست. کنار مریضم هستم. روزی شش هفت بار دخترم را می‌بینم. هر موقع و هر ساعتی به بیمارستان می‌آیم، اجازه می‌دهند که او را ببینم.»

    یکی دیگر از مواردی که از سوی رسانه‌های معاند و مخالفین نظام به طور مکرر مطرح می‌شد، این بود که چرا فیلم داخل واگنی که آرمیتا در آن بیهوش شده را، منتشر نمی‌کنند. با وجود آنکه کل مدت زمان ورود آرمیتا به مترو و بیهوش شدنش حدود ۳ ثانیه زمان برد، اما براندازان مدعی بودند چون فیلم دوربین داخل واگن منتشر نمی‌شود، پس حتما در این ۳ ثانیه بین آرمیتا و یک مامور، درگیری به وجود آمده و او را هل داده است! رسانه‌های خارجی و عمله‌های مجازی آن‌ها، به طور سازمان یافته و با ادبیاتی مشترک، درخواست داشتند تا فیلم داخل واگن منتشر شود. 

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    این درحالی است که از همان ابتدا اعلام شده بود قطاری که آرمیتا در آن بیهوش شده است، دارای دوربین نیست تا بتوان فیلم آن را منتشر کرد. با این حال، اندکی بعد، مسئولین مربوطه، خبرنگاران را برای بازدید به همان قطاری که آرمیتا در آن بیهوش شده بود، بردند. شماره قطاری که در فیلم لحظه بیهوش شدن مشخص بود، با شماره قطاری که خبرنگاران از آن بازدید کردند، یکسان بود و ثابت شد که این قطار، فاقد دوربین است. جالب آنکه این گزارش توسط خبرنگار روزنامه شرق تهیه شد. نه یک خبرنگار دولتی و انقلابی.

    اما موضوع اصلی که در پروژه آرمیتا ثابت شد، این بود که مردم ایران هیچ اعتمادی به رسانه‌های برانداز، به ویژه شبکه صهیونیستی اینترنشنال ندارند. این رسانه‌ها در طول چند روز گذشته، تمام توان و امکانات خود را به کار بستند تا با انتشار انواع دروغ‌ها، مردم ایران را به کف خیابان بیاورند. اما در هیچ کجای ایران، هیچگونه تجمع، اعتراض یا اغتشاشی شکل نگرفت.

    البته بی‌اعتباری رسانه‌های خارجی برای مردم ایران، صرفا به این چند روز محدود نیست. به عنوان مثال، سال گذشته سازمان ضدایرانی و معاند «کانون حقوق بشر ایران» که مقر آن در آلمان است، مدعی شد فردی به نام حسن فیروزی بازداشت شده و جان او به شدت در خطر است. این سازمان مدعی شده بود که فیروزی در یک سلول انفرادی زیر نظر اطلاعات سپاه قرار گرفته و تحت شکنجه است و این شکنجه‌ها باعث شده که کلیه‌ی چپ او از بین برود و هر لحظه احتمال دارد به دلیل خونریزی داخلی، جانش را از دست بدهد. 

    شبکه اینترنشنال نیز مدعی شد که جمهوری اسلامی قصد دارد حسن فیروزی را با شکنجه، حذف فیزیکی کند.
     

    در همین میان، صوتی از حسن فیروزی منتشر شد که رسانه‌ها مدعی بودند این صوت، از داخل زندان رسیده و در آن خواسته که «کاری کنید یک بار دیگر دختر تازه متولد شده‌ام را ببینم.» اما در این صوت، صدای عبور موتور سیکلت در خیابان به گوش می‌رسید!

    این سناریوسازی‌ها درحالی صورت گرفته بود که اصلا شخصی به نام حسن فیروزی در زندان نبود! او سرانجام در سوم بهمن ۱۴۰۱ زمانی که قصد فرار از مرزهای آبی کشور را داشت، در صحت و سلامت کامل دستگیر شد و با هواپیما به تهران منتقل گردید.

    اما مهم‌ترین دروغ رسانه‌های برانداز و شبکه اینترنشنال که از عوامل شکل‌گیری اغتشاشات بود، دروغ ضربه به سر مهسا امینی است که بعد از یک سال، توسط خود براندازان، تکذیب شد. شبکه اینترنشنال با انتشار تصویری از سی‌تی اسکن سر مهسا امینی، مدعی بود که جمجمه او در اثر ضربات شدید، دچار شکستگی و خونریزی شده و این، عامل مرگ او بود.

    دروغ بودن این ادعا از همان اول با استناد به برخی شواهد، مشخص شد. متخصصین مغز و اعصاب اعلام کردند که آثار ضربه و شکستگی در تصاویر سی‌تی اسکن وجود ندارد. بلکه آثاری از جراحی سر در گذشته به چشم می‌خورد.

    اما نکته قابل توجه این است که حتی جریان برانداز هم به دروغ بودن ادعای شکستگی سر مهسا امینی اعتراف کرد. چند نفر از چهره‌های اپوزیسیون خارج نشین و از حامیان سلطنت‌طلبان که متخصص مغز و اعصاب هم هستند، اعلام کردند که از همان اول مشخص بود که آثاری از ضربه و شکستگی در سی‌تی اسکن مهسا امینی وجود نداشت و آثار جراحی قبلی نیز به چشم می‌خورد!

    دروغ‌های متعدد رسانه‌های برانداز و دشمنی آن‌ها با مردم ایران از طریق تلاش علنی برای تجزیه ایران، رفته‌رفته باعث شد اندک اعتباری که در میان افکار عمومی داشتند، از بین برود و دیگر کسی به دروغ‌هایشان، وقعی ننهد. از این رو، با وجود تمام تلاش‌ها و دروغ‌پردازی رسانه‌هایی همچون اینترنشنال در پروژه آرمیتا، هیچ کس به خیابان نیامد.

    نظرات بینندگان
    نظرات شما