یکشنبه 09 ارديبهشت 1403 - Sun 28 Apr 2024
|ف |
| | | |
کد خبر: 349863
تاریخ انتشار: 24/مرداد/1402 - 13:27

دستگیری ۱۳۶۶ خرده فروش مواد مخدر در تهران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از اجرای طرح‌های امنیت محله محور و دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر و معتادین متجاهر محلات شهر تهران طی ۱۰ روز گذشته خبر داد.

دستگیری ۱۳۶۶ خرده فروش مواد مخدر در تهران

به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ، به نقل از سرهنگ حسین باباپور،

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان جامعه، طرح امنیت محله محور پس از برگزاری شناسایی مناطق جرم خیز و آلوده در چندین مرحله در سطح شهر تهران به ویژه مناطق مرکزی پایتخت به اجرا درآمد.

وی افزود: از دستاوردهای اجرای این طرح طی ۱۰ روز گذشته می‌توان به دستگیری ۱۳۶۶ نفر خرده فروش و ۸ قاچاقچی عمده مواد مخدر در شهر تهران بزرگ اشاره کرد و همچنین در این عملیات‌ها ۱۱۰۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف شد.

سرهنگ باباپور بیان داشت: تیم‌های عملیاتی پایگاه‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر و مأموران پر تلاش یگان امداد و کلانتری‌های تابعه سرکلانتری هفتم و ششم فاتب در اجرای این طرح موفق به جمع آوری ۲۷۶۱ معتاد متجاهر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران اظهار داشت: اجرای طرح امنیت محله محور با هدف برقراری نظم و امنیت پایدار به صورت مستمر در سطح شهر تهران اجرا خواهد شد.

وی بیان داشت: عزم پلیس در مبارزه با سوداگران مرگ جدی است و هیچ نقطه‌ای از شهر تهران برای جولان قاچاقچیان و مجرمین موادمخدر امن نیست.

از شهروندان در خواست می‌شود اطلاعات خود در زمینه فعالیت مجرمانه قاچاقچیان و یا افراد سودجو که سلامت جامعه را با فروش داروهای غیرمجاز نشانه گرفتند را از طریق تماس با شماره تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و یا ۰۲۱۶۳۹۸۴۶۱۸ تماس بگیرند و اطلاعات خود را با همکاران ما در میان بگذارند.

نظرات بینندگان
نظرات شما