یکشنبه 09 ارديبهشت 1403 - Sun 28 Apr 2024
|ف |
| | | |
کد خبر: 347115
تاریخ انتشار: 26/تير/1402 - 11:29

قطع برق ۵۱ مشترک اداری پرمصرف پایتخت

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با اعلام خبر قطع برق ۵۱ مشترک اداری پرمصرف پایتخت، از مشترکان اداری و تجاری شهر تهران درخواست کرد برای همراهی در تامین برق مورد نیاز هموطنان، حداکثر صرفه جویی را در مصرف برق به عمل آورند.

 قطع برق ۵۱ مشترک اداری پرمصرف پایتخت

به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ، به نقل از تسنیم ،

کامبیز ناظریان، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اظهار داشت: گرچه پیش‌بینی نیاز مصرف برق شهر تهران طی روز یکشنبه؛ 25 تیرماه با دمای هوای بیش از 40 درجه سانتیگراد بالغ بر 5 هزار و 500 مگاوت بوده است، اما با اقدامات انجام شده توسط همکاران و همچنین همراهی قابل تقدیر مشترکان و شهروندان تهرانی، پایداری شبکه به صورت کامل حفظ شده ولی تداوم این پایداری نیازمند همراهی همه جانبه مشترکان است.

ناظریان با بیان این که هر یک درجه افزایش دمای هوای شهر تهران به دلیل تشدید فعالیت سامانه‌های سرمایشی حدود 200 مگاوات به بار شبکه توزیع برق شهر تهران می‌افزاید، کنترل دما و عملکرد سامانه های سرمایشی را در مدیریت بار مصرف بسیار موثر دانست.

وی ضمن تاکید بر این که مشترکان اداری و تجاری از جمله بزرگترین مصرف کنندگان انرژی در این کلان شهر هستند، با قدردانی از همراهی غالب مسئولان دستگاه‌های اجرایی از قطع برق 51 مشترک اداری پرمصرف دیگر که به اخطارهای داده شده و مصوبه ابلاغی هیات وزیران بی اعتنا بوده اند در روز جاری خبر داد.

مدیرعامل توزیع برق پایتخت یادآور شد: تمامی مشترکان شهر تهران در صورت استفاده از مولدهای برق در ساعات اوج مصرف به ازای هر کیلووات ساعت برق تولیدی 1500 تومان پاداش خواهند گرفت.

وی افزود: از ابتدای خردادماه تا امروز نیز بیش از یک میلیون مشترک خانگی شهر تهران مشمول دریافت پاداش ریالی صرفه‌جویی شده‌اند که از همکاری آنان با خادمان خود در صنعت برق کشور قدردانی می کنیم.

مرتبط ها
نظرات بینندگان
نظرات شما