یکشنبه 09 ارديبهشت 1403 - Sun 28 Apr 2024
|ف |
| | | |
کد خبر: 324063
تاریخ انتشار: 27/آذر/1401 - 11:19

پخش زنده بازی آرژانتین - فرانسه (فینال جام جهانی) +فیلم

پخش زنده فینال جام جهانی میان آرژانتین و فرانسه را می‌توانید امشب از شبکه سه سیما تماشا کنید. از جذابیت‌های بازی امشب قرار گرفتن مسی و امباپه دو فوق ستاره تیم‌های فرانسه و آرژانتین برابر یکدیگر است.

 پخش زنده بازی آرژانتین - فرانسه (فینال جام جهانی) +فیلم

به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ، پخش زنده بازی فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر میان تیم‌های ملی آرژانتین و فرانسه را می‌توانید امشب یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران از شبکه سه سیما تماشا کنید.

پخش زنده فینال جام جهانی فوتبال (فرانسه و آرژانتین)
شما مخاطبان گرامی می‌توانید در زمان برگزاری فینال جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲، آن را از طریق لینک زیر به صورت زنده تماشا کنید. برای تماشای پخش زنده بازی آرژانتین و فرانسه امشب یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ از لینک زیر استفاده کنید:

 


فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر
در آخرین و مهمترین بازی جام جهانی قطر تیم‌های ملی آرژانتین و فرانسه به ترتیب نایب‌قهرمان جام جهانی ۲۰۱۴ و قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸، به مصاف هم می‌روند.

یکی از جذابیت‌های فینال جام جهانی این دوره قرار گرفتن لیونل مسی و کیلیان امباپه دو فوق ستاره تیم‌های فرانسه و آرژانتین در بازی امشب است.

دیدار فینال جام جهانی قطر از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران در استادیوم لوسیل برگزار می‌شود. قضاوت بازی فینال، به تیم داوری کشور لهستان و داور سرشناس آن سیمون مارسینیاک رسیده است.

معرفی تیم ملی فرانسه و آرژانتین
شاید در آغاز جام همه انتظار داشتند فرانسه به سرنوشت سه قهرمان سابق جام دچار شود و آرژانتین هم با باخت برابر عربستان یک تیم بدشانس به نظر می‌رسید! اما در ادامه همه چیز عوض شد. فرانسه نشان داد تجربه خوبی دارد و نمی‌خواهد ایتالیای ۲۰۱۰، اسپانیای ۲۰۱۴ یا آلمان ۲۰۱۸ باشد!

آن‌ها بعد از دو برد برابر استرالیا و دانمارک، در بازی سوم گروهی برابر تونس با تیم دوم خود شکست خوردند که تغییری در صدرنشینی‌شان ایجاد نکرد. فرانسه در یک هشتم نهایی، لهستان را شکست داد. سپس و در یک چهارم موفق شد انگلیس پرستاره و قدرتمند را از پیش رو بردارد. در بازی نیمه‌نهایی، فرانسوی‌ها مراکش، شگفتی‌ساز آفریقایی جام را حذف کردند و به فینال رسیدند.

آرژانتین هم با مسی در ادامه آنقدر فرم خوبی گرفت که کمتر می‌شد به آن نقد کرد. مسی و یارانش بعد از شکست اول در برابر عربستان، دو بازی بعدی برابر لهستان و مکزیک را پیروز شدند و صدرنشین به مرحله بعد رفتند. در این مرحله آرژانتین در یک بازی نزدیک و با نتیجه ۲ بر ۱ از سد استرالیا گذشت. آلبی‌سلسته در یک چهارم و در یک بازی جنجالی در ضربات پنالتی موفق شد هلند را حذف کند. سپس و در نیمه‌نهایی آرژانتین بهترین نمایش خود را برابر کرواسی قدرتمند نشان داد و با نتیجه ۳ بر ۰ پیروز شد.

گفتنی است کرواسی روز گذشته در بازی رده بندی با نتیجه ۲ بر ۱ مراکش را شکست داد و سوم شد. دو تیم پیش از این در یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ به مصاف هم رفته بودند که در یک بازی پرگل و تماشایی به قضاوت علیرضا فغانی، فرانسه با نتیجه ۴ بر ۳ پیروز شد.


download

مرتبط ها
نظرات بینندگان
نظرات شما