یکشنبه 09 ارديبهشت 1403 - Sun 28 Apr 2024
|ف |
| | | |
کد خبر: 292069
تاریخ انتشار: 21/فروردين/1401 - 11:35

سناریوی اصلاح طلب‌ها تفرقه‌افکنی است

حمیدرضا ترقی گفت: حادثه مشهد این نگرانی را به‌شدت دامن می‌زند که گروه‌هایی به دنبال ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی و منتسب کردن این حوادث به گروه‌های مهاجر هستند.

سناریوی اصلاح طلب‌ها تفرقه‌افکنی است

به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ،حمید رضا ترقی کارشناس سیاسی در گفتگو با مرآت با اشاره به حادثه تروریستی مشهد مقدس گفت: حادثه مشهد این نگرانی را به‌شدت دامن می‌زند که گروه‌هایی به دنبال ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی و منتسب کردن این حوادث به گروه‌های مهاجر هستند.

ترقی در ادامه اذعان کرد: سناریوی اصلاح طلبها در حمایت از گروهای تکفیری یک موضع تکراری است و در فتنه ها و حوادث سال های گذشته نیز این جریان سیاسی آب در آسیاب دشمن می ریخت و با آنها همسو می شد.

این کارشناس و تحلیگر مسائل سیاسی اذعان کرد: بعد از پیروزی‌ های درخشان جبهه مقاومت با فرماندهی شهید حاج قاسم سلیمانی در سوریه و عراق و در هم شکستن جبهه غربی؛ دشمن به این نتیجه رسید که چسب استحکام دهنده مقاومت اسلامی در منطقه فراتر از پول پاشی برخی کشورهای عربی است و از این‌ رو دستگاه ادراکی دشمن در سویی قرار گرفت که این دژ محکم و صف متحد رزمندگان اسلام را بر هم بزند.

ترقی همچنین خاطر نشان کرد: متاسفانه این جریانات سیاسی موضع مشخصی در قبال گروهک هابی تکفیری و داعش ندارند و با حمایت از این جنبش های اجتماعی همسویی خود را با این جریانات انحرافی اثبات کرده اند.

بنا به گفته ترقی دسیسه‌ای عمیق و خطرناک در حمله به صحن متبرک رضوی و پس‌ از آن انفجار یک مسجد متعلق به اهل تسنن در شهر کابل نشان می‌دهد که نقشه توطئه دشمن برای ایجاد تفرقه میان ملت‌های منطقه چگونه طراحی‌شده است.

مرتبط ها
نظرات بینندگان
نظرات شما