شنبه 08 ارديبهشت 1403 - Sat 27 Apr 2024
  • ماجرای کشف یک نیروی به درد بخور توسط حسن باقری

  • نفوذ ایران در منطقه غرب آسیا به کاخ سفید هشدار داد

  • روحانی و ربیعی مخالف کاندیداتوری خاتمی بودند

  • جزییات حراج بعدی شمش طلا

  • خبر خوش وزیر کار برای کارگران

  • اسناد ارتش آمریکا از عملایات پنجه عقاب در ایران + سند

  • مستاجران ؛بازنده بازی قیمت‌سازی

  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی

  • معلم شهیدی که در روز معلم شهید شد+عکس

  • پایان دوران مدارا با قاره سبز

  • تمجید فرمانده کل ارتش از عملیات وعده صادق

  • خبر خوش برای هواداران استقلال و پرسپولیس /واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس انجام شد؟

  • اگر مردم وارد میدان اقتصاد بشوند تولید جهش پیدا می‌کند/امنیت شغلی از وظایف مسئولین است+ فیلم

  • آغاز سلسله شکست‌های آمریکا در مقابل ایران+ عکس

  • نقش پرسپولیس در فینالیست شدن العین در آسیا

  • سوءمدیریت فاحش و زبان ‌دراز برخی دولتمردان سابق درباره فقر

  • سربازی که شهید خرازی را به عنوان فرمانده قبول نداشت

  • معافیت بورس از مالیات بر عایدی سرمایه

  • فرهنگ مشترک؛ سرمایه دو ملت

  • «شلیک وعده صادق به دستگاه اطلاعاتی اسرائیل»

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 244105
    تاریخ انتشار: 10/خرداد/1400 - 18:17

    برای هر کاندیدا یک استودیو

    به همت معاونت فضای مجازی صداوسیما برای هریک از نامزدهای ریاست جمهوری یک استودیوی مجازی راه اندازی شد.

    برای هر کاندیدا یک استودیو

    به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» به نقل از ایسنا بنابر اعلام روابط عمومی صداوسیما، سعید مقیسه قائم مقام معاونت فضای مجازی این رسانه با اعلام این خبر گفت: پیرو مصوبه ستاد انتخابات کشور مبنی بر راه‌اندازی شبکه‌های تلویزیونی اینترنتی برای هریک از نامزدهای ریاست جمهوری، معاونت فضای مجازی ۷ استودیوی اختصاصی با امکان ضبط و پخش ویدیویی، ارتباط زنده، امکان ارتباط با میهمان از خارج استودیو، تعامل با مخاطبان، پلی اوت برای چینش برنامه‌ها و ایجاد یک شبکه خطی تجهیز کرده است که به صورت ۲۴ساعته بر بستر تلویزیون‌های اینترنتی تلوبیون، لنز، تیوا برای مخاطبان داخلی و خارجی برنامه پخش می‌کند.

    وی افزود: امکان مدیریت کنداکتور و تنظیم پخش برنامه‌های هر نامزد با مسئولیت و نظارت خود نامزد و ستادش فراهم شده است.

    مقیسه همچنین اعلام کرد: علاوه بر برنامه‌های زنده، نامزد یا نمایندگان وی در استودیوهای فوق، محتوای مربوط به هر نامزد که از طریق دیگر شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی پخش شده نیز برای این شبکه تقطیع و در جدول پخش مربوطه جانمایی و بازپخش می‌شود.

    وی افزود: همچنین محتوایی که نامزد خودش تولید و به رسانه ملی ارائه کرده است پس از بازبینی و تایید ستاد انتخابات یا نمایندگانشان در شبکه مذکور جانمایی می‌شود که در نتیجه این برنامه‌ها به کمک همکاران ما تبدیل به یک شبکه دارای جدول پخش ( کنداکتور ) و به اصطلاح یک شبکه خطی می‌شود.

    بنا به گفته مقیسه یک سامانه پیامکی برای ارتباط با مردم برای هر کدام از نامزدها در نظر گرفته شده است.

    به این ترتیب هر کدام از نامزدها، یک استودیو و یک شبکه اختصاصی رایگان برای تبلیغات و بیان دیدگاه‌هایشان در زمینه انتخابات ریاست جمهوری در اختیار دارند.
    معاونت فضای مجازی در کنار این شبکه‌های هفت گانه، یک شبکه اینترنتی دیگر، به نام «آرا» راه اندازی کرده است که دارای گلچینی از برنامه‌های عمومی انتخابات و نیز یک برنامه به نام «تبادل» است. در این برنامه دلاوری به  عنوان مجری با نامزد یا نمایندگان او گفت و گو می‌کند. برنامه «انتخاب هات» از دیگر برنامه‌های این شبکه است که با نگاهی طنز به مقوله انتخابات می نگرد.

    همه شبکه‌ها و برنامه‌های فوق از تلویزیون‌های اینترنتی (IPTV ) تلوبیون، لنز و تیوا منتشر می‌شود.

    بنا به گفته قائم مقام معاونت فضای مجازی سیگنال تولیدی به سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا) داده شده تا در اختیار رسانه‌های صوت و تصویر که از این سازمان مجوز فعالیت گرفته اند قرار داده شود.

    مقیسه تأکید کرد: برای هر کدام از نامزدها یک رابط رسانه ای در نظر گرفته شده است که استفاده آن‌ها را از امکانات گفته شده تسهیل می‌کند. و امکان حضور در استودیوی اختصاصی را برای نامزد ها در کنار دیگر استودیوهای سازمان فراهم می آورد.

    بنا به گفته او تاکنون زاکانی، قاضی زاده و همتی در این استودیو ها حضور یافته اند و دیگر نامزدها نیز به زودی در استودیو های اختصاص داده شده حضور می یابند.

    مرتبط ها
    نظرات بینندگان
    نظرات شما