سه شنبه 29 مهر 1404 - Tue 21 Oct 2025
  • واکنش امام خامنه‌ای به ادعای ترامپ درباره صنعت هسته‌ای ایران: به همین خیال باش! +فیلم و صوت

  • نگرانی درباره احتمال دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای، به طور کامل بر طرف نشده

  • آیا اژدهای پکن بر معامله‌گر نیویورکی چیره شده است؟

  • ‌پایان اقتدار شورای امنیت و آغاز عصر نظم نوین جهانی

  • از برجام تا برهوت؛ محصول نابلدی و بی‌دانشی

  • اگر یزید توانست شما هم می‌توانید

  • جاسـوس و جاسوسی از نگاه اسـلام

  • شرم‌الشیخ سوم روسیاهی پادوهای داخلی ترامپ

  • سخنان ترامپ درباره صلح با ایران، فریب است

  • آغاز عملیات آزادی اسرا در تل‌آویو و غزه/ بیانیه مهم گردان‌های قسام در باره توافق تبادل اسرا/ صلیب سرخ دومین گروه از اسرای اسرائیلی را تحویل گرفت/ اولین گروه اسرای فلسطینی وارد غزه شدند +عکس و فیلم

  • طرح ترامپ، اعتراف واضح به اقتدار مقاومت

  • ایران پس از شرم ‌الشیخ!

  • پروژه خطرناک جدید ظریف؛ خلع سلاح به نام «مردم»

  • دل آرام، اراده مستحکم، ایمان ژرف و امید زنده، نتیجه اقامه نماز با خشوع و دل‌سپاری به خداست

  • زور آخر حماس و اسرائیل!

  • ادعای سرزمینی یا دیکته زیرزمینی؟!

  • صلح به سبک ترامپ؛ فرمان از واشنگتن، سکوت از تل‌آویو

  • رویداد ملّی «ایران همدل» برگزار شد

  • بی هنران را بگو‌ حجاب قانون خداست

  • ترامپ چگونه آمریکا را بی‌اعتبار کرد؟ فارن‌افرز پاسخ می‌دهد

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 161200
    تاریخ انتشار: 30/آبان/1398 - 13:51
    با اعمال موضع سختگیرانه؛

    گوگل تبلیغات سیاسی را محدود می کند

    گوگل موضع سخت تری نسبت به تبلیغات سیاسی گرفته و از این پس ویدئوهای دیپ فیک را حذف می کند. همچنین گوگل اجازه نمی دهد تبلیغات انتخاباتی افراد را براساس سن، جنسیت یا مکان زندگی هدف گیری کنند

    گوگل تبلیغات سیاسی را محدود می کند

    گوگل آخرین شرکت بزرگ اینترنتی است که تصمیم دارد شیوه برخورد خود با آگهی های سیاسی را تغییر دهد. 

    این شرکت اعلام کرده برای هدف گیری مخاطبان تبلیغات انتخابات، محدودیت سنی، جنسیتی و مکانی قائل می شود.

    به عنوان مثال شرکت های تبلیغاتی آمریکایی از این پس اجازه ندارند براساس تمایلات سیاسی یا سوابق رای دهی عمومی  آگهی های خود را منتشر کنند. استراتژی جدید گوگل هفته آینده  و پیش از برگزاری انتخابات سراسری در انگلیس اجرایی می شود. تاریخ اجرای استراتژی مذکور در اتحادیه اروپا ، پایان ۲۰۱۹ و در بقیه کشورها ۶ ژانویه ۲۰۲۰ میلادی اعلام شده است.

    گوگل اعلام کرده دستورالعمل جدید در راستای همخوانی با آگهی هایی است که در تلویزیون رسمی، رادیو و تبلیغات چاپی دیده می شود.

     این شرکت همچنین تصمیم دارد درباره محتوای صحیح تبلیغات، موضع محکمتری نسبت به فیس بوک بگیرد. بنابراین گوگل مشغول پاک سازی تمام سیاست های تبلیغاتی خود است تا به طور واضح ویدئوهای «دیپ فیک»، ادعاهای آمار غلط یا هرگونه تبلیغات دیگری که شرکت یا اعتماد مردم به انتخابات و دموکراسی را تحت تاثیر قرار می دهد، ممنوع کند.

     همچنین پیش بینی می شود این شرکت تعداد محدودی از تبلیغات را حذف کند و درباره ممنوع کردن آگهی ها با ادعاهای جعلی هیچ چیزی اعلام نکرده اما در کل سیاست شرکت خط مشی واضح تری دارد.

    همچنین قوانین شفافیت تبلیغات سیاسی در آمریکا از ۳ دسامبر ۲۰۱۹ میلادی اجرایی می شود و از سطح فدرال گسترده تر شده و شامل کاندیداهای ایالتی و سیاستمداران و هرگونه ذکری از احزاب سیاسی در هر مقیاسی می شود.

    منبع : مهر

    مرتبط ها
    نظرات بینندگان
    نظرات شما