یکشنبه 25 آبان 1404 - Sun 16 Nov 2025
  • شکست پروژه هژمونی آمریکا؛ متحدان در بی‌ثباتی، رقبا در اقتدار

  • شهیدی که دور از چشم رزمندگان زباله جمع می‌کرد +عکس

  • لحظه‌ای از ارتقای قدرت دفاعی غافل نیستیم

  • وحشت رسانه صهیونیستی از رفتار مقتدرانه ایران در تنگه هرمز

  • بارش برف و باران در استان‌های غربی کشور

  • مراسم یادبود همایون ارشادی

  • واکنش مشاور روحانی به یک خبر و پاسخ کیهان

  • تصمیم تاریخی امام خامنه‌ای چگونه ایران را یک قدرت جهانی کرد؟ +عکس

  • لگدمال‌کردن پرچم اسرائیل اونم تو جام جهانی شمشیربازی ،

  • وضعیت سد امیرکبیر - ۱۹ آبان

  • صحن علنی مجلس - 20 آبان

  • تلف شدن یکد قلاده ببر الیمالات نور در مازندران

  • ابراز همدری رهبر معظم انقلاب با خانواده صابر کاظمی

  • همایون ارشادی آسمانی شد

  • رضا پهلوی، پسر تبعیدی شاه ایران، خود را در نقش منجی می‌بیند

  • دستور اژه‌ای برای پیگیری پرونده بانک آینده تا نتیجه نهایی

  • شهر دیجیتالی «‌نئوم» بن سلمان؛ واقعیت است یا سراب؟

  • اسرائیل به این زودی‌ها وارد درگیری مجدد با ایران نمی‌شود

  • حضور رئیس جمهور در تمرین تیم ملی فوتبال شب گذشته

  • در پرسپولیس در حال جنگیدن هستیم

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 161200
    تاریخ انتشار: 30/آبان/1398 - 13:51
    با اعمال موضع سختگیرانه؛

    گوگل تبلیغات سیاسی را محدود می کند

    گوگل موضع سخت تری نسبت به تبلیغات سیاسی گرفته و از این پس ویدئوهای دیپ فیک را حذف می کند. همچنین گوگل اجازه نمی دهد تبلیغات انتخاباتی افراد را براساس سن، جنسیت یا مکان زندگی هدف گیری کنند

    گوگل تبلیغات سیاسی را محدود می کند

    گوگل آخرین شرکت بزرگ اینترنتی است که تصمیم دارد شیوه برخورد خود با آگهی های سیاسی را تغییر دهد. 

    این شرکت اعلام کرده برای هدف گیری مخاطبان تبلیغات انتخابات، محدودیت سنی، جنسیتی و مکانی قائل می شود.

    به عنوان مثال شرکت های تبلیغاتی آمریکایی از این پس اجازه ندارند براساس تمایلات سیاسی یا سوابق رای دهی عمومی  آگهی های خود را منتشر کنند. استراتژی جدید گوگل هفته آینده  و پیش از برگزاری انتخابات سراسری در انگلیس اجرایی می شود. تاریخ اجرای استراتژی مذکور در اتحادیه اروپا ، پایان ۲۰۱۹ و در بقیه کشورها ۶ ژانویه ۲۰۲۰ میلادی اعلام شده است.

    گوگل اعلام کرده دستورالعمل جدید در راستای همخوانی با آگهی هایی است که در تلویزیون رسمی، رادیو و تبلیغات چاپی دیده می شود.

     این شرکت همچنین تصمیم دارد درباره محتوای صحیح تبلیغات، موضع محکمتری نسبت به فیس بوک بگیرد. بنابراین گوگل مشغول پاک سازی تمام سیاست های تبلیغاتی خود است تا به طور واضح ویدئوهای «دیپ فیک»، ادعاهای آمار غلط یا هرگونه تبلیغات دیگری که شرکت یا اعتماد مردم به انتخابات و دموکراسی را تحت تاثیر قرار می دهد، ممنوع کند.

     همچنین پیش بینی می شود این شرکت تعداد محدودی از تبلیغات را حذف کند و درباره ممنوع کردن آگهی ها با ادعاهای جعلی هیچ چیزی اعلام نکرده اما در کل سیاست شرکت خط مشی واضح تری دارد.

    همچنین قوانین شفافیت تبلیغات سیاسی در آمریکا از ۳ دسامبر ۲۰۱۹ میلادی اجرایی می شود و از سطح فدرال گسترده تر شده و شامل کاندیداهای ایالتی و سیاستمداران و هرگونه ذکری از احزاب سیاسی در هر مقیاسی می شود.

    منبع : مهر

    مرتبط ها
    نظرات بینندگان
    نظرات شما