باشد قبول؛ سکوت و رکود شما و امثال شما افقهای طلاییِ بازسازی و تحرک جریان انقلابی است.اصلا هرچه شما میگویید دربست قبول.
لطفا بروید و ۲ ماه مانده به انتخابات با ترکیب حیرتآور جدیدتری (مثلا ۹ + ۷) بیایید.
اما بدانید و آگاه باشید که:
رویکردها، مدلها و ناکارآمدیهای شما بخشی از مشکل است نه بخشی از راهحل.
شما درکی از ضرورتِ برخورداری از «چارچوب نظریِ منسجم و عقبهی تئوریک» برای فعالیت سیاسی ندارید. شما اعتقادی به باز کردن فضا برای «نسل جدید انقلابیها» و نوسازی بدنهی سیاسی ندارید. هیچ کجای معادلات شما جایی برای متفکرین، نخبگان و «نظریهپردازان انقلابی» وجود ندارد. نسبت کار اجتماعی و فرهنگی مردممدارِ مستمر با کار سیاسی و انتخاباتی در بین شماها نسبتی «بیمعنا» است. شما درکی از تحولات ۲ دههی اخیر جامعهی ایران ندارید و هنوز که هنوز است فضای ذهنیتان در اواخر دوم خرداد تاب میخورد.
شما ولو ناخواسته به بیماریِ بدخیم و پُرعوارض «پراگماتیسم انتخاباتی» مبتلا هستید.
خلاصه اینکه:
ما را رها کنید در این رنج بیحساب...
بهاندازهی کافی از دستپختهایتان در چند انتخابات اخیر بهره بردهایم.
اصلا هرچه شما میگویید درست، به خاطر خدا دست از سر ما بردارید.
منبع : حامیان ولایت



